jo lätt att vara kacksig men den dagen man kört på och dödat någon då är ni nog inte så kacksiga eller kört av vägen och någon av polarna i bilen omkommit. Ska man busköras å gör man det då man är själv i bilen och på bana efter vägen kan vad som helst hända , en gångare utan reflex, rådjur, älg eller vad som helst kan finnas bakom nästa krök. Här i sammhället dog 3 undomar förra året i 3 separata olyckor, man bör tänka på konsekvenserna innan man gasar.
Peter
Han satt ju själv i bilen!!!
Och om någon älg skulle titta ut efter rondellen mitt i stan är nog lika troligt som att en giraff skulle dyka upp
Största idiotin är att man lägger upp bilder på buset här och fjortisgänget hejar på direkt och dyker synd om honom hur FAN kan ma tycka syn dom en som idiotkör och kör sönder bilen , han får skylla sig själv. Han skrev att VI bytte däck alltså var dom fler än en i bilen. Sen är det så att ett forum utan språkpoliser är ett bra forum, jag är på 2 andra forum och där är regeln att så länge man förstår vad den andra menar så hackar man inte på stavningen, och dom som gör det får en tillsägelse inte han som stavar dåligt. Och med min sjukdom är det konstigt att jag kan stava över huvud taget, tog mig 30 år innan jag fick hjälp innan des skrev jag inte ett ord.
Och nej det har jag inte för i min ungdom hade vi respekt för polisen och dom äldre, inte uppkäftiga och duma och klagar på allt. Om någon här tyker att någon kört som en idiot så får den en massa skit och man försvarar idioten.
DETTA BLIR MITT SISTA INLÄGG HÄR PÅ FORUMET JAG KLARAR MEJ UTAN ERA RÅD OCH ERAT GNÄLL OCH JAG TROR ATT NI FÖRLORAR MERA ÄN MEJ PÅ ATT JAG SLUTAR HÄNGA HÄR.
PETER
Hade du läst tråden lika noga som du läste "VI" hade du uppmärksammat att hans 2 kompisar satt i en annan bil!!!!!!!!
O lägg av att va en sån flöjt bara för att du får en motgång ska du väl inte sluta hänga här eller? Då skulle det inte finnas en enda medlem kvar på detta forum...
Livet är fullt av motgångar man kan inte bara ge upp om det inte går som man vill...