är det bara utställning lr är det också aktiviteter?
Det är utställning m tävling. Sponsorer finns på plats. Det är precis som det har varit i de andra städerna (förutom Barkarby flygfält). Detta är kvalificerings tourneén.
Har jag fattat de rätt att man först ska skriva in ägaren på bilen o sen typ " mig " me tanke på att de är min far som " äger " bilen men jag som kör den liksom... Eller har jag fattat fel?
I vilket fall bli de att bränna jälvar me lastbilen så man hinner ner tills kl 11... Hmmmm? Hoppas vi ses där.
Har jag fattat de rätt att man först ska skriva in ägaren på bilen o sen typ " mig " me tanke på att de är min far som " äger " bilen men jag som kör den liksom... Eller har jag fattat fel?
I vilket fall bli de att bränna jälvar me lastbilen så man hinner ner tills kl 11... Hmmmm? Hoppas vi ses där.
Hej!
Du kan skriva dig själv som ägare till bilen.
Bra att veta: Inskrivning och tvätt är redan från klockan 9 (inte för att jag vill stressa dig ännu mer) Tvättstation finns i anslutning till träffområdet.
Hej!
Bra att veta: Inskrivning och tvätt är redan från klockan 9 (inte för att jag vill stressa dig ännu mer) Tvättstation finns i anslutning till träffområdet.
Ta det lugnt med fortkörningen
Vädret ska bli fint imorrn.
Inskrivning sker på plats? Jaja löser sig säkert.
Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
Hej!
Ta det lugnt med fortkörningen
Vädret ska bli fint imorrn.
Inskrivning sker på plats? Jaja löser sig säkert.
Låter bra med det! Ja,inskrivning kommer att ske på plats från kl 9
Dax för Nikitas första bilutställning! Weee!! Vi ska dit iaf, jocke ställer ut 960:in å jag får la glida ett varv eller två med barnvagnen....antar att den inte passar in i ngn klass....fast den har feta fälgar!
Så nu får alla sluta dansa regndansen å be några böner om sol, sol å mera sol!!