3328
Sök

Projekt: _Glenne_´s Ford granada 2,8i V.I.P, Uppdate 25/5 -09: Sänkning, sidokjolar, sportratt och lite belysning..

735 Inlägg
11 september 2008
_Glenne_ skrev:
hehe okej, låter inte alls nå roligt det där hmm

Nej man blir deppig sad

Born With Nothing..Die With Everything

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
ja, jag förstår det hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 270 Inlägg
11 september 2008
Jag komma lätt att följa det smile  Skulle vara fett med en V8a tongue hehe  sen tror jag nog på ett par breddade plåtisar tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
kul att höra smile.... hehe verkar som alla gillar breddade plåtisar big_smile.... dock tror jag att jag kommer köpa ett par 17 eller 18" fälgar också, för bredda plåtisar kommer inte kosta nånting för mig... så då kan man turas om att ha breddade plåtisar och alu fälgar big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
btw, har slängt på ett par vita orginal alu fälgar som får sitta på tills vidare för jag tållde inte att se bilen med dom där äckligt fula plåtisarna, och jag hade endå dom där alu fälgarna liggandes sen nåra år tillbaka... har 4st sånna där fälgar till fast silver tongue

http://i35.tinypic.com/4lmzwn.jpg
Senast redigerat av _Glenne_ (11 september 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 september 2008
Trådstartare
idag blir det nog ingenting gjort med bilen för jag är sjuk.... usch, hatar och va sjuk hmm
Senast redigerat av _Glenne_ (12 september 2008)

122 Inlägg
12 september 2008
Du borde kika in den norska granadan som inspiration.
11 liters dubbelturbomatad v8 wink besiktigad uppepå det hela!

"En klok man är den som begriper att han ingenting förstår"

2 118 Inlägg
12 september 2008
16"x6"fram och 17"x8"bak breddade plåtisar med polerad kant och svart centrum skulle vart fränt, givetvis då med en ettrig v8a under huven big_smile nåja, detta kommer följas vilket som big_smile big_smile

D.i.l.l.i.g.a.f

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 september 2008
Trådstartare
som sagt, igår blev jag sjuk som en jävla klubbad pingvin så jag orkar inte göra nånting med bilen... så man får väll se när man blir frisk

2 118 Inlägg
13 september 2008
trist, får försöka fixa en update då så du får nånting att kika på ^^ hehe

Du råkar inte sitta på nå roligt till sierran btw ? tongue

D.i.l.l.i.g.a.f

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 september 2008
Trådstartare
hehe jao tongue

hehe jo jag har lite grejjer till sierra, behöll ju det mesta från 2,8an tongue men det ska jag ha kvar till min nästa sierra big_smile

2 118 Inlägg
13 september 2008
_Glenne_ skrev:
hehe jao tongue

hehe jo jag har lite grejjer till sierra, behöll ju det mesta från 2,8an tongue men det ska jag ha kvar till min nästa sierra big_smile

hehe okej ;P när kommer den då ? big_smile

D.i.l.l.i.g.a.f

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 september 2008
Trådstartare
nja när jag har råd.... eftersom jag är Sierra nörd så tror jag inte att jag har haft min sista än direkt big_smile

2 118 Inlägg
13 september 2008
hehe låter gött, du har inget härligt tips på vad man gör med en fastrostad katt? ;P typ det enda som är ivägen för att jag ska få ner lådan nu.. och nu har även cossiefälgarna åkt på big_smile

D.i.l.l.i.g.a.f

235 Inlägg
13 september 2008
Ta bort dragkrok!

Bmw, när du älskar att köra!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 september 2008
Trådstartare
NJ_: hehe nja, kapa bort skiten tongue... hehe jao, tror jag såg cossie fälgarna i din uppdatering smile

Mrfleur: nja den får sitta kvar, kan va bra att ha smile

iaf, efter överdrivet många alvedon och ett gäng halstabletter så fick jag pytte lite ork att åka och hämta den andra växellådan iaf, så nu är den hemma smile
Senast redigerat av _Glenne_ (13 september 2008)

49 Inlägg
14 september 2008
stoppa en cossie-sexa i den big_smile
Senast redigerat av Tegelby (14 september 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
15 september 2008
Trådstartare
hehe hade man haft råd så hade det varit kul smile

Truck Drivers Move The Nation!
350 Inlägg
29 april 2009
Fräna bilar.. Har en 2,8 ja å.. Men, passar sierra aut- lådan rakt av i en Granada??

----------------Våga Vägra Volvo----------------

Sök