kul att höra .... hehe verkar som alla gillar breddade plåtisar .... dock tror jag att jag kommer köpa ett par 17 eller 18" fälgar också, för bredda plåtisar kommer inte kosta nånting för mig... så då kan man turas om att ha breddade plåtisar och alu fälgar
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
btw, har slängt på ett par vita orginal alu fälgar som får sitta på tills vidare för jag tållde inte att se bilen med dom där äckligt fula plåtisarna, och jag hade endå dom där alu fälgarna liggandes sen nåra år tillbaka... har 4st sånna där fälgar till fast silver
Senast redigerat av _Glenne_ (11 september 2008)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
16"x6"fram och 17"x8"bak breddade plåtisar med polerad kant och svart centrum skulle vart fränt, givetvis då med en ettrig v8a under huven nåja, detta kommer följas vilket som
hehe låter gött, du har inget härligt tips på vad man gör med en fastrostad katt? ;P typ det enda som är ivägen för att jag ska få ner lådan nu.. och nu har även cossiefälgarna åkt på
NJ_: hehe nja, kapa bort skiten ... hehe jao, tror jag såg cossie fälgarna i din uppdatering
Mrfleur: nja den får sitta kvar, kan va bra att ha
iaf, efter överdrivet många alvedon och ett gäng halstabletter så fick jag pytte lite ork att åka och hämta den andra växellådan iaf, så nu är den hemma
Senast redigerat av _Glenne_ (13 september 2008)