Senaste nytt är ingenting, paketet från Tuningzone var fördröjt fick jag mail om häromdan så vi får se när det kommer, tur att det är vinter.
Har köpt nya, bättre (sägs det) halvljus då det blev sämre än jag trodde efter toningen och så pajade den ena lampan häromdan så det blev dags nu. Återstår att se om det nu blir bättre
Bästa bilen jag haft detta, så galet mycket bil för pengarna
Thx Igår kom paketet från Polen äntligen, men vete fasen hur skiten passar hehe. Vectrorna verkar vara några mm smalare i Polen eller något, får filura lite
Fick inte upp bakspoilerläppen själv, får testa med hjälp av polare någon dag när jag har lite mer tid än 5 minuter. Tog en bild på bakrutevingen i alla fall.. Fick inte den bakspoilerläppen jag trodde jag beställt heller tyvärr, det blev denna:
Blir lite problem i och med att jag trodde hålet för utblåsen var bredare så där får jag också filura lite.
Så här blev det med bakrutevingen på, ska väl bli ordning på bakpartiet också någon gång..:
Polaren hade en Vectra tidigare. Måste säga att det är nog Opels mest lyckade bil, design mässigt. Stilrena redan original. Tyvärr vad den så sinnes sjukt slööööööö.... 1.7 Turbodiesel
Har ingen nyare bild på den, men de vart lite små modifikationer på den efter att bilden togs.
Du har lyckats bra här.. Inte för mkt. Vilket de oftast blir för de flesta.
Nerlack och kjol kommer lyfta den massor utseendemässigt! Svarta lampor kommer komplettera fronten kalas, helt rätt val!
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Nu går jag emot mig själv lite eftersom jag inte är så mycket för Lexusljus på andra bilar, men när Realcar säljer för 690 spänn är det då fan värt att testa hur det blir
Den polska passformen visade sig vara heeelt ok!! Bakspoilerläppen var klockren (men måste kapa upp hålet för utblåset så på bilden ligger den upptryckt över utblåset) men bakrutevingen var 2-3mm för kort i bredd och dessutom ganska dålig ytfinish på så den kräver lite jobb, dock räcker det att slipa ner kanterna lite så dom ligger mot rutan så är det inget som märks passformsmässigt.
Inte så seriöst fastsatt så passformen ser sämre ut på bilden än vad den egentligen var