3134
Sök

Volvo 740 92 med regina.. Hjälp

382 Inlägg
2 februari 2014
Trådstartare
Tjenare köpte mig en volvo 740 idag och såg att det va regina på den. hade tänkt använda bilen till att sugtrimma, så frågan e kan man chippa reginabränsleboxen eller e det helt menings löst att hålla på med? hade tänkt mig 200sughästar. finns det nått enkelt sätt att byta ut reginan mot en lh2.4 ?

Saab älskare!
4 597 Inlägg
2 februari 2014
Köp för fan inte en bil med regina sprutet. Du får bara en massa problem!
Senast redigerat av Funkiee (2 februari 2014)

627 Inlägg
3 februari 2014
Har en med Regina och den går bara köra när det är - grader ute och när det är + grader går den riktigt illa bara käkar bränsle för mig, och jag undrar också om det går byta till Bosch lh 2.4?
Senast redigerat av volvo-93 (3 februari 2014)

382 Inlägg
3 februari 2014
Trådstartare
volvo-93 skrev:
Har en med Regina och den går bara köra när det är - grader ute och när det är + grader går den riktigt illa bara käkar bränsle för mig, och jag undrar också om det går byta till Bosch lh 2.4?

aa har ett chip här som är till lh2.4 som är till 9xx boxen.och min regina har ju 9xx boxen så undrar om det går att använda det

2 452 Inlägg
4 februari 2014
är inte bara o byta ut regina systemet...sen dom andra boxar som är till exempel 946 är inte samma som regina...

döden kommer tillbaka

1 Inlägg
för 2 timmar sedan
Funkiee skrev:
Köp för fan inte en bil med regina sprutet. Du får bara en massa problem!

De är helt jävla rätt, min 91a har bara stått i garaget i min ägo. Varje gång man tar ut den o ska köra så är de problem. Det är inte så att dem slutade med regina för att dem var bra direkt.

Sök