busfabror skrev:
Till Mr.Calle som då tog illa vid sig, fullt förståligt då det e"hans" märke som figurerar mest i forumet....som jag sa så va det något jag hört och så som du och de "dina" spjärnar emot så kan man tolka att det skulle vara så...men som sagt, man kan tolka som man vill...
Och bör tilläggas att det är inget som denna "stolle" eller hans polare hittat på...de e prat på "gatan"....
Jag tycker det är jätteskoj att folk köper grejor inom bilstereo industrin, vare sig det är av dig, mig eller någon annan...självklart ser jag helst av mig, för då tjänar jag mer pengar...ha ha ha....men jag skulle kanske välja andra sett och marknadsföra produkterna på, inte på gratis reklam på garaget, det finns säkert reklam utrymme i form av banners eller liknande som du/ni kan köpa....om nu fallet skulle vara så....
Till alla andra som känner sig berörda, vad finns det att säga, ta det till er och fundera lite....
Snipp Snapp....sorry att din tråd spåra ut....som tyvärr e ganska vanligt....
PS. Vi kanske ska göra som Calle säger, om vi ska fortsätta diskutionen, köra genom PM....
Jag förstår inte vad du helatiden försöker gå efter.....?
Gjorde jag det inte klart nog, VI GER INTE FOLK PRYLAR FÖR ATT DE SKA LÄNKA/SKRIVA/PRATA om våra produkter. du kan försöka få det till det men så är INTE fallet.
OM nu någon har sagt det till dig att det är så.... då vet du nu att den personen ljuger!
Och sen är det klart att man tar åt sig, jag och mitt företag ska ju för F.. inte behöva gå in och be om ursäkt för att ha kunder/personer som tycker om våra produkter, hur illa låter det?
Idag om man läser en tråd som handlar om ett märke som vi håller så spårar den ur totalt pga av några personer som JAG ser det är avundssjuka ( tolka som du vill ) på att det inte är deras märke som det talas om.
Här är killen ute efter något speciellt som rubriken säger:"Vilken bas passar bra med Sinus Live 1500? (monosteget)" och ganska snart så kommer du in med ett inlägg som är helt ute och cyklar och desseutom gör en anklagelse om att vi ska "avlöna/betala/ge sakert" till folk för att de ska hänvisa till oss.
Hur sjukt är det..... lägg ner i stället och om du nu vill ha egen reklam så skriv då att denna "Audiotop bas" låter skit bra till denna och skulle passa som handen i hansken.
Jag bryr mig ärlig talat inte om du skulle göra det...... jag sitter inte och pratar om andras produkter just för att de kan jag med säkerhet sämmre än mina egna som jag jobbar dagligen med.
Att andra gör det och drar up sådanna här historier..... Jag vet inte vad jag sak säga, jag saknar fan ord till detta!
Sen rörande reklam så har vi som andra importörer reklam på olika sett.
Vi marknadsför oss på detta sett: Annonser, mässor, kataloger, banner. sponsorbilar....
Vi har valt efter allt snack på detta forum att INTE köra en banner här just pga av detta skitsnack och pajkastning som ändå är. Jag tror inte det hade blivit bättre om vi körd en banner.
Hädan efter är min önskan att man kan hålla sig till topic, vill en person ha produkter rekomenderat för sig så låt alla ha sin talan.....! om det är någon som ger ett tips om en produkt du inte gillar.... kolla vidare då och rekomndera en annan, hur svårt kan det vara?