Men jag behöver bara kabelhärvan som går på vänstersidan och det e typ 14 kablar som ska in
ToXtreme skrev:
Äsch, det är la sköjj att typ skarva om varenda jävla kabel bara för att säkringshållarn sitter på sidan och inte i mitten på 960? Sen så är inte ventilationstunnlarna likadana heller mellan 740 och 960, utan du måste kapa och ha dig för att få det bra.. det är ett riktigt stort meck som jag fått det förklarat för mig
hittade en bild på vilka grejer jag behöver,,Men ta bort automatlådans box och kickdoan kablen..så det e inte så mkt som ska in
har renast i 960 kabelhärva..Blev bara 14 kablar kvar..kommer upp bilder på härvan under helgen sen...Tackar min bror för hjälpen med att rensa härvan:P
Då har man rensat i 960 härva då..Tackar min bror för hjälpen med att rensa härvan...Det gick smidigt när man har ett bra elschema så.Rensade bort allt jag inte skulle ha,,blev bara 14 kablar som ska ihop med 740 elhärva...
Då e det dags att rensa upp lite här då...ska bara har kvar uttag C2 som det heter i volvo elschema för 960
här har vi då kontakt C2..
då e det dags att renas lite i det C2 kontaktstycke..
blev inte mkt kvar här blev bara 14 kablar som ska ihop med 740 elhärva..dom kablarna som jag ska ha kvar e dom som e längre en dom andra
det blev inte så mkt kvar efter att det va färdig rensat..sparade även uttagen till automatlåds styrboxen och farthållaren för ev framtid
Kommer upp lite mer bilder under helgen..Då jag håller på att sätta tillbaka 740 instrumentbräda och el..allt kommer bara ligga lite löst i bilen ska prova så allt funkar innan..Blir bara jobbigt om man e tvungen att riva bort massa grejer igen för att det inte funkar.
jo det får bli det ..för det blev för mkt jobb med attt sätta i 960 ínstrumntbräda..när det gäller elen...vadå den ska gå som sleeper så då kvittar väl hur inredningen ser ut
Då har man varit och hämtat den dyraste grejen hittils en M90 h 2 kit med växellådan, kardanstång främre och bakre del, spakställ, pedalställ, huvudhydralcylinder, slavhydralcylinder, ledning däremellan, koppling, svänghjul, växellådsbalk.
här har vi då en M90 h2 låda
håller på att montera ditt svänghjulet..ett råd ta bort svänghjulsgivaren då blir det lättare att få ditt svänghjulet