Lämplig för effekter mellan 250 - 390 Hästkrafter. Lämplig cylindervolym 2.5L - 3.2L * Oljekyld * Standard T4 inlopp * V-bands utlopp * Standardlager * Ported shroud
har du läst det dära? sj tycker jag du kan köra på GT28R eller RS om du ändå bara ska ha 300.. RS räcker ju till 350+ å den är för din motorvolym. GT35 kan nog bli lite stort
EDIT: eller varför inte en Garret GT3071R? den skulle ju vara perfekt å räcka långt om du ska trimma mera, å den är även för rätt volym på motorn.
Lämplig för effekter mellan 250 - 390 Hästkrafter. Lämplig cylindervolym 2.5L - 3.2L * Oljekyld * Standard T4 inlopp * V-bands utlopp * Standardlager * Ported shroud
har du läst det dära? sj tycker jag du kan köra på GT28R eller RS om du ändå bara ska ha 300.. RS räcker ju till 350+ å den är för din motorvolym. GT35 kan nog bli lite stort
EDIT: eller varför inte en Garret GT3071R? den skulle ju vara perfekt å räcka långt om du ska trimma mera, å den är även för rätt volym på motorn.
näru du kollade på en annan turbo
Kompressor A/R 70
Kompressor Inducer 61,5mm
Kompressor Exducer 82mm
Turbin A/R 63
Turbin Inducer 68mm
Turbin Exducer 62,5mm
360 Lager T3 (Singel) fläns 4 bultad fläns till downpipen Olja och vatten kylning. Klarar ca 600hk
tubinen e typ lika stor som på k24 så så stor skillnad kan de inte bli nätan så ja tror att de blir bättre
Ser ut att vara trevligt projekt, corrado är riktigt coola bilar
Angående turbo så borde du satsa på en liten mindre för att få laddtryck tidigare, kommer bli tusen ggr roligare än att få ladd 100 rpm innan varvstopp
har en Garrett t28 liggandes, du kan få köpa Lagom till 330 hk
Ser ut att vara trevligt projekt, corrado är riktigt coola bilar
Angående turbo så borde du satsa på en liten mindre för att få laddtryck tidigare, kommer bli tusen ggr roligare än att få ladd 100 rpm innan varvstopp
har en Garrett t28 liggandes, du kan få köpa Lagom till 330 hk
//Calle
men ska testa den turbon först för tror knappast att den e segare än k24an de e otroligt seg för att vara så liten :S
å k24an är la inte seg? tycker den börjar ladda bra fort då man åker med dig ju, sen har du ju en liten motor så det är ju ganska avgörande med:) å kanske inte det bästa grenröret
jo men det kan ju bero på att jag har större motor och 16v? men testa du med gt35an aka kina, men tror iaf den kommer vara lite för stor har dom ingen kina gt30 då?