Trodde det var bolt-on när man bytte generator på dessa. Vet det finns två olika fästen, det du har och en variant med gummibussningar. Vad fick du modifiera?
Var ju lite spännande HC värde på efterkontrollen av vinterhärken. Alla andra värden låg fint, så även CO2 som låg på optimala 14,3. Detta gör att jag misstänker att felet ligger på tändningssidan och inte bränslesidan.
Var ju lite spännande HC värde på efterkontrollen av vinterhärken. Alla andra värden låg fint, så även CO2 som låg på optimala 14,3. Detta gör att jag misstänker att felet ligger på tändningssidan och inte bränslesidan.
Några år till så mäts bara 4,5 i co halt så snart bra värden
Var ju lite spännande HC värde på efterkontrollen av vinterhärken. Alla andra värden låg fint, så även CO2 som låg på optimala 14,3. Detta gör att jag misstänker att felet ligger på tändningssidan och inte bränslesidan.
Några år till så mäts bara 4,5 i co halt så snart bra värden
Haha! Jo i och för sig...
Får bli till att börja med att byta stift, hjälper inte det så får det bli kablar, fördelarlock + rotor. Jag TROR av avgasvärdena att dömma att felet ligger där.