Fizzer skrev:
lelleal skrev:
Fizzer skrev:
Haha du är ju helt jävla otrolig!
Nu slänger du tamefan direkt upp en video där du kommer på brehäng i snökurvor i minst 70km/h med träd och skit jävligt tätt intill vägen, och sen visar du att du kan åka där fram och tillbaka huuur många gånger som helt utan att kvadda.
du va mig en riktiig inbiten volvo bonne
Jag skulle även vilja se dig svina fram på någon smal grusväg mitt inne i skogen och satsa allt vad du har, för du kan väl ändå köra så bra? Och bilen är du ju inte orolig det minsta över, eller hur?
Och till det sista, vad har du lagt ner så många timmar i på din bil? Att laga alla småfel som man får på köpet med en DKW? För det ser inte ut att vara ett skit gjort på din bil :S
För det första, lär dig citera ordentligt, annars ser det ganska meningslöst ut och man kan lätt uppfatta dig som en smula efter.
För det andra, inbiten Volvo bonne? Jag har precis börjat köra Volvo, förr vare Saab som gällde för hela slanten, och om du kollar så har jag fortfarande kvar en saab som är värd närmare 200k, fast jag kanske måste köra med den på vintern för att det ska räknas?
740 är helt enkelt bara en bra jävla bil som är billig och tar mig framåt utan att krångla onödigt mycket, dessutom driver den i rätt ände för min ålder.
Punkt!
Hahaha... Alla kan väl göra misstag ? Det ser inte ut som det då du har just två 740... Förstår inte varför alla ska vara så inbitna svensk patrioter. Förstår saab och nu volvo... Varför inte testa ett stort tyskt underverk?
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!