Någon som vet vad detta kan bero på? Den fungerade som vanligt länge, sen använde jag den inte på ett tag, sen när jag satte in den i bilen igen började den fladdra...
Mätaren är köpt på realcar, heter R-performance tror jag. Bilen är en Volvo 940 Turbo -96.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Min blev fladdrig när ja koppla in boost control i min bil. Är en 940 det med. Men kopplade laddtrycksmätaren till vakuumslangen som går till bränsletrycksregulatorn så nu visar den rätt å ligger stabilt
Har dock förbättrat det nu, ska smälta lite till och göra hål med en nån istället för ett 1mm borr.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
men slang det är väll t-korset som du kopplar ihop vacumslangarna som felar
Ne använder mig inte av T-kors, har dragit en ny slag från isuget. Ska kanske testa att smälta/limma igen ett t-kors för att sedan göra ett litet hål (1mm?), så mätaren får motstånd och inte fullt flöde??