hmm varför inte bara turbokonvertera den bilen du redan hade innan:P? Typ lika dan bilar ju;) Fast den nya ser riktigt fin ut den också:) och en lågmilare har du fått tag i också. Gött med cab på sommaren sen också:) Lycka till med nya projektet
Funderade på att turbokonvertera den först. Men sen slog tanken mig, att en cab är ju jääävligt skönt att ha på sommaren.
Sen är det lite ballt med turbocab. Inte så vanligt
Finns lite grejer att fixa med bilen. Så som en del mindre lackskador som man kan fylla i med lackstift Sen listerna har väl något pucko polerat på. Men det går säkert värma till dem, alt. lacka om dem.
Urtrampningslagret sjunger lite. Men jag ska ju ändå byta koppling m.m så då byter jag ju såklart urtrampningslagret också.
Denna bil kommer ju såklart stå i garage hela vintern. Och jag tänker inte sätta igång med denna fråns den andra bilen är klar. Men sen jäklar
Självklart släpper man inte bmw. Särskilt inte E36an
Och cab har jag faktiskt varit sugen på i ett år nästan. Så nu när man har jobbat så förbannat så känns det gött att kunna köpa sig en faktiskt. Sen får man väl erkänna att man faktiskt fick den till ett bra pris... och det var dessutom av en bilhandlare.
Men imorn så ska jag flytta på det andra gamla liket som står och möglar under en presenning Är taggad på att få lite gjort med den faktiskt.. Hade jag haft ett större garage med värme. Då hade jag varit klar för länge sen