Tjenare! Då kommer det en lite uppdatering igen!
Idag hade jag lite tråikigt så jag bestämde mig för att gå ut i garaget å börja våtslipa insuget!
Det började med att jag åkte iväg till jula för att köpa slippapper å hittade även då lite mer saker också men i alla fulla fall så kom jag hem efter en stund och då började jag å plocka av alla kablar å slangar som satt på insuget och sen slipade jag litegrann! då eftersom man inte tänkte sig för så noga och trodde att mkt som var på insuget va smuts så köpte jag bara 800 slippapper så när jag hade setat en stund å slipat med det där 800 papperet så insåg jag hur lång tid det skulle ta så jag for in till jula igen å köpte 240 - 600 papper! så kom jag hem å slipade lite med 240 papperet å jä***r va de tog bra med det! Men har inte hunnit nå långt med slipningen!
sen så tyckte min bror att jag skulle blästra insuget istället så gick det lite fortare men då hade han tryckluften så jag fortsatte inge mer sen, jag får gå ut å blästra lite imorrn när han är å jobbar!
Så jag slänger upp lite bilder på dagens arbete nu!
Här har vi lite kablar å slangar som inte behövde sitta kvär när jag skulle slipa!
Så alla kablarna till spridarna!
Sådär såg insuget ut när jag började!
Så vart det när jag hade slipat en stund!
Även en till bild på hur det ser ut!
Sådär ja lite mer bilder!
Tänkte passa på å höra med er angående vad som kan bli bäst av å våtslipa insuget eller bara blästra det och sen polera upp det? Vilket av dessa alternativ är lättast å få blankt?
Tack för mig! MVH/Oskar