Till att börja med så verkar din bil original i motor? om så e fallet varför ska du trycka i T5R spridare för? jag kan inte komma på nån anledning till att det ska vara nödvändigt.
Till att börja med så verkar din bil original i motor? om så e fallet varför ska du trycka i T5R spridare för? jag kan inte komma på nån anledning till att det ska vara nödvändigt.
har hört att bilen ska gå bättre när man kör hårt med den om man har det vet ej om det stämmer men, plus att det är trim på g
har hört att bilen ska gå bättre när man kör hårt med den om man har det vet ej om det stämmer men, plus att det är trim på g
Det är ju samma sak som att hävda att du får mer milkshake ur en 0.5l mugg om du använder två sugrör...
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
En bensinmotor är en pump som suger i sig luft. För att man skall få ut mera effekt så behöver du endera göra pumpen effektivare eller fylla med övertryck. Försöker man bara trycka i mera bensin så blir det bara dyrare per mil - inte mera hästkrafter.
/Göran
derfla_ skrev:
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Det är ju samma sak som att hävda att du får mer milkshake ur en 0.5l mugg om du använder två sugrör...
haha !!
sätt ut en köpes annons på TPC så får du garanterat massa svar annars har ja vita spridare liggandes skicka pm isåfall