klart jag har bilder på det provade oxå att montera den nya sandwich addaptern och den passade men hade inga kopplngar till kylarslangarna, så provade att montera den andra men den va för tjock:( så det blir väl att svarva ner den gammla typ 4-5mm så passar den sen ;D
lite glidar ljus oxå
och så ska pyssla om bakljusen lite så jag får lys i båda runda bak och så blir det väl något annat fränt ljus i backljusen
min plasering av BTR:n men vet inte om den är så bra där. motorn rör ju på sig och kanske inte vill att den ska bli sönderklämd så det får bli annan plasering på den
blir fin fint detta nu får det att bli sommar snart ;D
Kanonsnyggt utfört! Gillade klarglasen bättre i ändan. Och väntade på att du skulle gömma alla kablar, Blir så mycket finare med ett "cleant" motorrum.
jupp tackar för alla komentarer blir nog inte så mycket byggabde i jul men det kommer i mellandagarna för då får man mer cash och det brukar bli att det blir mer grejer till bilen XD
men ha en kanon fin jul alla pojkar och flickor och hoppas att det kommer lite snö i natt och att ni får vad ni önskat er av tomten
inte hänt så mycket nu under hjul bara monterat en sportstol till. har kanske ett bra nya gångjärn till dörrarna på gång vi får se hur det blir nu framöver.
Tjenare. Händer inte mycket. Har funderingar på att fixa spikdäck och rycka ut bilen på sjön kanske:-) skulle vara lite fränt och prova lite;-) men vi får se hur det blir. Har bara sandwich addaptern och olja till turbon kvar nu:-) sen är den startklar igen;-)
hehe idag har jag skaffat spikdäck och bilen är uppstartad igen men det har ju blivit TÖVÄDER får hoppas det fryser på lite igen så man får ut å testa lite
lite uppdate om 740 caben oxå. skaffat en 940 front till den och lite mer små grejer kommer en egen liten projekt tråd på den te sommaren bara för att helt enkelt XD.
men bilder på nissan på sjön kommer när vädret blir bättre