2684
Sök

STCC the Game

876 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
Hej!

Jag laddade hem demot av STCC - The Game. Måste säga att jag blev mycket besviken över grafiken i spelet. Kör det på max grafik ändå.

Är det någon som har hela spelet? Kanske bara är demo versionen som har sämre grafik än det riktiga.

Hade verkligen sett fram emot detta spel men nu är jag osäker på om jag ska köpa det.

1 079 Inlägg
21 september 2008
Det är nog bara demot som är sådant. Idag håller i princip alla "färdiga" spel bra kvalité gällande grafiken.

EDIT: Har nu laddat hem demot via Steam och det va ju jävligt kul spel. Bra grafik tycker jag, kör med "high" i allt och 1680x1050 (max för min 22"). Så grafiken kan jag ej klaga på, men längtar tills man kan köpa det på pirate bay, så man slipper åka runt i en fransk skitbil.

Och din dator kanske inte klarar av spelet med bra grafikinställningar. Jag har en amd 4800+, 2 gb ram och ett ati x1950 kort och har inga problem.
Senast redigerat av Syst3m (21 september 2008)

Teddan
2 495 Inlägg
21 september 2008
tänk på att jag känner simbin´s Vd ...........jag kanske skvallrar till han att ni rånar och stjäl av han

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Mollllgan
21 september 2008
r-ted skrev:
tänk på att jag känner simbin´s Vd ...........jag kanske skvallrar till han att ni rånar och stjäl av han

yikes big_smile

Teddan
2 495 Inlägg
21 september 2008
_S40_ skrev:
r-ted skrev:

yikes big_smile

try me big_smile

876 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
Syst3m skrev:
Det är nog bara demot som är sådant. Idag håller i princip alla "färdiga" spel bra kvalité gällande grafiken.

EDIT: Har nu laddat hem demot via Steam och det va ju jävligt kul spel. Bra grafik tycker jag, kör med "high" i allt och 1680x1050 (max för min 22"). Så grafiken kan jag ej klaga på, men längtar tills man kan köpa det på pirate bay, så man slipper åka runt i en fransk skitbil.

Och din dator kanske inte klarar av spelet med bra grafikinställningar. Jag har en amd 4800+, 2 gb ram och ett ati x1950 kort och har inga problem.

Jag kör me GeForce 8600 GTS, 2 GB RAM men processerna är inget att hurra för. Men det borde väll inte spela nån roll på grafiken? Är inte så insatt i sånt här smile Men annars är det inget fel på spelet.

född blåvit
624 Inlägg
21 september 2008
Inte fasen släpper dom ett demo med sämre grafik än originalet, det låter ju totalt hjärnskadat..

1 079 Inlägg
1 oktober 2008
dabby skrev:
Inte fasen släpper dom ett demo med sämre grafik än originalet, det låter ju totalt hjärnskadat..

Det står i demot att grafiken bla bla kanske inte överensstämmer med den slutliga produkten....

Mästare
2 947 Inlägg
1 oktober 2008
r-ted skrev:

det är lugnt han får behålla originalet så tar vi kopiorna wink

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Teddan
2 495 Inlägg
1 oktober 2008
KimVsWorld skrev:
r-ted skrev:

det är lugnt han får behålla originalet så tar vi kopiorna wink

Moget

3 059 Inlägg
2 oktober 2008
Som sagt är det inte olagligt att säkerhetskopiera spel/skivor man betalt för i en affär.

Har också haft i tanke att införskaffa spelet..
Senast redigerat av Smajly (2 oktober 2008)

583 Inlägg
2 oktober 2008
De är ju inget fel med att ladda hem ett DEMO på ett spel... demon är ju till för att man ska kunna ladda ner och testa spelet innan man går till affären och köper de. Idioti att tro att man stjäl ett spel för man laddar hem ett demo...

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

219 Inlägg
2 oktober 2008
Smajly skrev:
Som sagt är det inte olagligt att säkerhetskopiera spel/skivor man betalt för i en affär.

Hade också tänkt att införskaffa spelet men Rted fick mig just lusten att inte göra det, kanske skall skicka mail till VD'n att hans "polare" får folk att inte vilja köpa spelet

Teddan
2 495 Inlägg
11 oktober 2008
Destajnii skrev:
Smajly skrev:

Hade också tänkt att införskaffa spelet men Rted fick mig just lusten att inte göra det, kanske skall skicka mail till VD'n att hans "polare" får folk att inte vilja köpa spelet

ja du kan maila henrik och hälsa från mig, skulle du vara sugen på spelet så hadde d gått å köpt det.
det handla inte om att ladda ner demo utan fullversion av spelet.
Men du kanske  inte har 199kr att lägga på ett spel, utan väljer att ladda ner spelet.
Hoppar du på slangen för att få bensin oxå eller väljer du att betala för bensinen.
RÅTTA

Avstängd
962 Inlägg
11 oktober 2008
r-ted, jag har laddat ner både GTR2 och Race07.

Jag planerar även att ladda ner STCC när det kommer ut på e-shoppen tpb. Puss!

Det enda spelet jag har köpt är RBR, och det är det enda spel som är värt att betala för.

DFFL
9 020 Inlägg
11 oktober 2008
Syst3m skrev:
dabby skrev:

Det står i demot att grafiken bla bla kanske inte överensstämmer med den slutliga produkten....

Är vanligt att utvecklarna släpper demon med sämre grafik, mycket lättare att skapa och man får ut det snabbare.

Och som vanligt så älskar jag R-Ted. big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

347 Inlägg
11 oktober 2008
r-ted skrev:
Destajnii skrev:
Smajly skrev:

ja du kan maila henrik och hälsa från mig, skulle du vara sugen på spelet så hadde d gått å köpt det.
Men du kanske  inte har 199kr att lägga på ett spel, utan väljer att ladda ner spelet.
Hoppar du på slangen för att få bensin oxå eller väljer du att betala för bensinen.
RÅTTA

Det är väl klart att man hoppar på slangen då man tankar. smile

Low is a Lifestyle
89 Inlägg
11 oktober 2008
Jag har lite problem med STCC the game... när ja startar de kommer de upp en ruta där de står VIDEO DEVICE ERROR, vad berör de på?

Low is a Lifestyle

3 059 Inlägg
11 oktober 2008
Enchzzz skrev:
r-ted skrev:
Destajnii skrev:

RÅTTA

Det är väl klart att man hoppar på slangen då man tankar. smile

Ja klart.. Så får man motion på samma gång som man tankar..

Jag skulle också köpt spelet men när t-red.. eller va de r-ted skriver så kanske man skulle få "en säkerhetskopia" av brossan istället. PUNG
Senast redigerat av Smajly (11 oktober 2008)

Teddan
2 495 Inlägg
12 oktober 2008
fy fan vilka barnsliga jävla nötter det finns.

Ni tycker alltså att det är rätt att stjäla saker , är ni så jävla korkade?
det är bara att knalla in och hämta en ny bil oxå , spelar ju ingen roll då .....
fan jag skall nog springa brt till bmw och hämta mig en vit x6 dom har ju så många endå.
Ge mig era konto nr så kan jag ta en krona från allas konto , ni har ju så många kronor ....
Många bäckar små.

undrar om ni fattar hur mycket pengar det ligger bakom en speltillverkning av denna storlek.
Inget man frivilligt ger ifrån sig för att ett gäng finniga idioter som har svårt att skilja på ditt eller mitt skall spara 199kr .

tjuvar gör mig illamående, speciellt dom som inte fattar när dom gör fel.

Sök