2630
Sök

STCC the Game

Avstängd
962 Inlägg
12 oktober 2008
r-ted skrev:
fy fan vilka barnsliga jävla nötter det finns.

Ni tycker alltså att det är rätt att stjäla saker , är ni så jävla korkade?
det är bara att knalla in och hämta en ny bil oxå , spelar ju ingen roll då .....
fan jag skall nog springa brt till bmw och hämta mig en vit x6 dom har ju så många endå.
Ge mig era konto nr så kan jag ta en krona från allas konto , ni har ju så många kronor ....
Många bäckar små.

undrar om ni fattar hur mycket pengar det ligger bakom en speltillverkning av denna storlek.
Inget man frivilligt ger ifrån sig för att ett gäng finniga idioter som har svårt att skilja på ditt eller mitt skall spara 199kr .

tjuvar gör mig illamående, speciellt dom som inte fattar när dom gör fel.

Moralkärringar gör mig illamående, sådana som du.

Synd för jag tyckte du var rätt grym fram tills denna tråden, var det inte du som hade suttit inne för skattefusk föresten?

Teddan
2 495 Inlägg
12 oktober 2008
prodrive skrev:
r-ted skrev:

det är bara att knalla in och hämta en ny bil oxå , spelar ju ingen roll då .....
fan jag skall nog springa brt till bmw och hämta mig en vit x6 dom har ju så många endå.
Ge mig era konto nr så kan jag ta en krona från allas konto , ni har ju så många kronor ....
Många bäckar små.

undrar om ni fattar hur mycket pengar det ligger bakom en speltillverkning av denna storlek.
Inget man frivilligt ger ifrån sig för att ett gäng finniga idioter som har svårt att skilja på ditt eller mitt skall spara 199kr .

Synd för jag tyckte du var rätt grym fram tills denna tråden, var det inte du som hade suttit inne för skattefusk föresten?

Jag har inte sagt att jag lever som jag lär tongue

men vissa saker stör mig...tex som detta då det drabbar personer .

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

The one and only
1 091 Inlägg
13 oktober 2008
Man ska ju inte vara snål o girig här i världen smile Har man något som andra kan tänkas vilja ha så är det ju klart man delar med sig... Precis som att skänka pengar till världens barn, Men r-ted kanske har något att invända mot det oxå eftersom att barnen inte har tjänat ihop sina egna pengar lol

Verkar som att lilla ted tar det här personligt eftersom han råkar "känna" en chef på ett spelföretag wink

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
13 oktober 2008
Trodde tråden skulle handla om bilspelet å öppnade med lite hopp om att få läsa kommentarer av de som kört spelet och inte blivit mutade av tillverkarna...så fel man hade.
199kr bör man väl ändå köpa spelet för, de e ju fan rimligt pris.
Annat att köpa Absolute Music 3485 för 159 och de bara e skit tongue
Tittar väl in igen och hoppas att ngn som kört det skrivit nåt...
Senast redigerat av Mortalis (13 oktober 2008)

876 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
Mortalis skrev:
Trodde tråden skulle handla om bilspelet å öppnade med lite hopp om att få läsa kommentarer av de som kört spelet och inte blivit mutade av tillverkarna...så fel man hade.
199kr bör man väl ändå köpa spelet för, de e ju fan rimligt pris.
Annat att köpa Absolute Music 3485 för 159 och de bara e skit tongue
Tittar väl in igen och hoppas att ngn som kört det skrivit nåt...

Nu har jag köpt spelet. Grafiken är väll inte det bästa jag sett men känslan i spelet är grymt bra tycker jag. Särskillt när man kör med en ratt så är det riktigt skoj. Om här är fler som har det så kanske någon skulle va sugen på att köra lite race då och då? smile

7 100 Inlägg
6 november 2008
r-ted skrev:
tänk på att jag känner simbin´s Vd ...........jag kanske skvallrar till han att ni rånar och stjäl av han

tur att man har köpt spelet då big_smile

men iaf,de spelet är väll bra gammalt ochså va?

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Körv
3 535 Inlägg
6 november 2008
Det roliga är att det egentligen är "STCC 3" tongue

Truckdriving Man

Avstängd
962 Inlägg
6 november 2008
decib3L skrev:

Nej, det är Simbim som har gjort det nya och dom gamla var utvecklade av Digital Illusions...

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
6 november 2008
lindell90 skrev:
Hej!
Jag laddade hem demot av STCC - The Game. Måste säga att jag blev mycket besviken över grafiken i spelet. Kör det på max grafik ändå.
Är det någon som har hela spelet? Kanske bara är demo versionen som har sämre grafik än det riktiga.
Hade verkligen sett fram emot detta spel men nu är jag osäker på om jag ska köpa det.

Är grafiken allt?

r-ted skrev:

Många bäckar små.

Värst vad du grinade sönder då. Tyckte det var du som ens började prata om piratkopiering. Pojkarna i början av tråden hade ju bara tankat ett fullt lagligt demo.

Och för övrigt så håller inte argumenten mot piratkopiering ändå.
Skillnaden är att snor man en BMW så försvinner det en BMW från en ägare medans om jag skulle piratkopiera den så har ägaren fortfarande kvar sin bil samtidigt som jag kör runt i en exakt likadan. Alltså är det bara tillverkarna som går minus, och dom brukar vara ganska odrägligt rika ändå.

Whine whine!

Teddan
2 495 Inlägg
6 november 2008
odrägligt rika.. hm  någon har fått något om bakfoten.

det är vanliga människor som henrik, johan, klaus (han som äger KW suspensions) och peter wallenberg .......

nej men seriöst 2 av dom är snuskigt rika och 2 av dom är mer "normalt" rika ...men det försvarar ju inte en stöld av deras produkt?

Avstängd
962 Inlägg
6 november 2008
Sluta vara en moralkärring, ingen kommer sluta ladda ner bara för att du säger det.

876 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
Urkas skrev:
lindell90 skrev:
Hej!
Jag laddade hem demot av STCC - The Game. Måste säga att jag blev mycket besviken över grafiken i spelet. Kör det på max grafik ändå.
Är det någon som har hela spelet? Kanske bara är demo versionen som har sämre grafik än det riktiga.
Hade verkligen sett fram emot detta spel men nu är jag osäker på om jag ska köpa det.

Är grafiken allt?

Nej, men en stor del. Hade ingen ratt eller handkontroll till datorn då så det va svårt att säga hur det va för övrigt Att spela med tangenterna är inte kul. Men om du läser mitt föra inlägg så ser du vad jag tycker nu smile

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
6 november 2008
FireTraXX skrev:
Syst3m skrev:
dabby skrev:
Inte fasen släpper dom ett demo med sämre grafik än originalet, det låter ju totalt hjärnskadat..

Det står i demot att grafiken bla bla kanske inte överensstämmer med den slutliga produkten....

Är vanligt att utvecklarna släpper demon med sämre grafik, mycket lättare att skapa och man får ut det snabbare.

Eh, nej. Det är jobbigare för en tillverkare att göra nån form av specialversion med sämre grafik än riktiga spelet, och det är helt ologiskt för om man lirar ett demo ska det vara en demonstration på hur spelet kommer vara (inkl grafiken). Dvs man får känna och se, men oftast finns inte allt med. Det är det som gör att man kan släppa Demot innan spelet också. Man finslipar t.ex en enda racebana och gör klart ett fåtal bilar som sedan är med i demot och får det så buggfritt som möjligt. Resten fixar man klart innan själva riktiga släppet.

Att släppa en demo med kass grafik och grejjer är som att släppa en dålig trailer till en film. Efter att man sett trailern lär man inte vara helt sugen på att se filmen.

Körv
3 535 Inlägg
7 november 2008
prodrive skrev:
decib3L skrev:

Nej, det är Simbim som har gjort det nya och dom gamla var utvecklade av Digital Illusions...

Ja det är jag mycket medveten om. Men tänkte det vore kul med lite kuriosa.

Eller är det fel?

Truckdriving Man

Teddan
2 495 Inlägg
7 november 2008
prodrive skrev:
Sluta vara en moralkärring, ingen kommer sluta ladda ner bara för att du säger det.

Det tror jag inte heller.... men att ingen fattar sambandet mellan nerladdning och stöld är skrämmande

huh?
10 427 Inlägg
7 mars 2009
Spelet kostar skrämmande 99kr nuförtiden på t ex Elgiganten.

wink
Senast redigerat av steifan (7 mars 2009)

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
7 mars 2009
lindell90 : de har jag aldrig kört , men lungt skulle vilja

Nissan Silvia

876 Inlägg
7 mars 2009
Trådstartare
s12 skrev:
lindell90 : de har jag aldrig kört , men lungt skulle vilja

jag har köpt det för ett  tag sen och det är definitvit värt 99:- big_smile Jag betalade dock mer. Men körkänslan i det är oslagbar big_smile Särskillt med ratt då. Kan varmt rekommendera att köpa de big_smile

Defloratör.
641 Inlägg
7 mars 2009
r-ted skrev:
prodrive skrev:
r-ted skrev:

Många bäckar små.

Jag har inte sagt att jag lever som jag lär tongue

men vissa saker stör mig...tex som detta då det drabbar personer .

Att skatte fiffla drabbar väl i aldra högsta grad personer! speciellt alla oss andra idioter som betalra skatt.
Senast redigerat av nitrox (7 mars 2009)

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P

3 714 Inlägg
7 mars 2009
Jag köpte det för ett tag sen och det var att kasta pengar i sjön tyckte jag....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Sök