EDIT: Den motorn är förövrigt mitt nuvarande förstaval om jag skulle bestämma mig för att bygga en muskelbil.
Senast redigerat av FireTraXX (21 september 2008)
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Varför inte läsa det som faktiskt står i annonsen i stället för att som vanlig göra egna tolkningar. Är man något sånär begåvad så står det ju att man inte gör vare sig förskotts eller delbetalningar, läs hela annonsen 2 eller 3 gånger så förstår ni.
Att man initialt har kontakt via e-post är inget som är ovanligt eller ens märkligt i den här typen av affärer och är ju ganska uppenbart varför man gör så. och ingenstans står det heller att det är ett företag som står bakom annonsen.
Är det inte så att det är nån form av budgivning på den här? Alltså att priset börjar på 350, sen får man säga vad man kan tänkas pröjsa för den och så tar dom den som ger mest? Då är det ju lättast per mail också iom att man kan maila alla så fort budet höjs.
Men hur som helst, för att vara en replika ser den ju jävligt jedigen ut, grym firma isf.
Hehe ska man skicka en offert på 1000000 kokosbollar till honom eller vad menar han?
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!