Ja vi har faktiskt detta under kontroll tro det eller ej. Vi har kikat lite . Men det är lite urbackning och inte så stort intresse som jag hoppats. så jag antar att man får ligga på parkeringen och skruva ett tag till .. Elr ?
Ja vi har faktiskt detta under kontroll tro det eller ej. Vi har kikat lite . Men det är lite urbackning och inte så stort intresse som jag hoppats. så jag antar att man får ligga på parkeringen och skruva ett tag till .. Elr ?
Jag kan mycket väl tänka mig två platser om priset blir vad du ursprungligen tänkt dig. Ifall det behövs mer folk
om de finns plats så är jag på! är intreserad som fan.. måste få min blivande drifting bil under tak! nu håller ja till i pappas garage i gardnison. tacksam för svar
Ingen lokal på g än? Tråkigt att fortfarande vara utan garage nu när vintern kommer med stormsteg Säg till om det finns något man kan hjälpa till eller bidra med! /A
Här i Örebro finns det massor med platser för vinterförvaring av bil alt enklare mek i hyreshusens parkeringsgarage... i mitt hus finns massa lediga platser i parkeringsgaraget då inte alla studenter har bil passerkort in och gallerplatser. Kanske finns i Linköping med?
kanske värt att kolla upp om det krisar och Knobi inte hittar nån lokal?