2616
Sök

köpte nyss en 850 från 92. e de nårr man borde känna till om dom? typ som standard fel eller om rost ställen?

63 Inlägg
24 september 2008
#21
Hej och grattis kanske gjorde du ett bra köp ändå.....hoppas det...
handbromsen och 850:s ska jag få min genom besiktningen så lär jag riva göra rent och justera varje år...annars är en 2:a given.......

Konsten att ha roligt för små pengar....*L*

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
24 september 2008
#22
NFC-racing skrev:
Hej och grattis kanske gjorde du ett bra köp ändå.....hoppas det...
handbromsen och 850:s ska jag få min genom besiktningen så lär jag riva göra rent och justera varje år...annars är en 2:a given.......
använda den lite kanske så slipper du slita ner det varje år

2slow

Herr
285 Inlägg
24 september 2008
#23
Övre motorfästet, taskiga kolvringar, onormal oljeförbrukning= igensatt vevhusventilation... känslig framvagn, limsläpp på handbromsbackarna (kan bli dyrt),  äter skivor, kärvande inre bromskolv bak, sista avgasfästet.. ja men inget är omöjligt att fixa.
lite tips här.  http://www.backspegeln.com/tips_850.asp

998 Inlägg
25 september 2008
#24
azid skrev:
NFC-racing skrev:
Hej och grattis kanske gjorde du ett bra köp ändå.....hoppas det...
handbromsen och 850:s ska jag få min genom besiktningen så lär jag riva göra rent och justera varje år...annars är en 2:a given.......
använda den lite kanske så slipper du slita ner det varje år
Min gör likadant.. använder den rätt så ofta men den blir kass så j*vla fort måste också riva ner den vid varje besiktning.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.


Sök