var när hur??? var blir det någonstans när? ska det vara i trollhätten eller vänersborg? vilken dag? jag har ingen koll alls nu märker jag hehe! någon med info! och bilsports sida funkar inte för mig! jaja fick läst igenom tråden en gång till så nu är jag med! men lite mer info om någon har!
Senast redigerat av corollaistheshit (25 september 2008)
vilka är med på en kupp? ställer oss ett gäng bilar å bränner däck när dom skall ta gruppbilden höhö.. lindgren.. du är sugen.. det ser jag på din förstabild hehe ;P
vilka är med på en kupp? ställer oss ett gäng bilar å bränner däck när dom skall ta gruppbilden höhö.. lindgren.. du är sugen.. det ser jag på din förstabild hehe ;P
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Detta får jag nog försöka lösa det blir nog det sista med vagnen innan avställning för vintern kanske kör med den i nåra veckor till men inte direkt många
Kan burna lite jag med har ändå lust på nya puckar till nästa år
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Är inte hemma tyvärr, så jävla typiskt när det väl händer något.... Hoppas det kommer mycket folk så man har en anledning att köpa blaskan om ett tag då
Är inte hemma tyvärr, så jävla typiskt när det väl händer något.... Hoppas det kommer mycket folk så man har en anledning att köpa blaskan om ett tag då
du skulle ju skita i skåne kom vi ju fram till
SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se