Det gick inte så bra på högskoleprovet antar jag?! Varför starta tråd nr 2 om samma ämne som tråd nr 1? Det spelar fortfarande ingen roll - det finns inget kryphål!
Ojj då! Jag får nog ta och akta mig då.. De hörs och syns nog lång väg när de kommer en gammal Calibra med hålborrat avgassystem och blinkar som någon jävla julgran. Tänk vad folk har svårt att ta kritik...
att säga att någon är inavel är inte kritik det är personligt påhopp.
Ja men när någon beter sig som ett inavel och inte förstår att man inte får ha neon fast hur många som helst har sagt att man inte får de så är de nästan så man har belägg för de. Men de du pratar om är inget hål i lagen utan de är bara det att du har träffat på en snut som inte visste vad som gäller så de är inte mer lagligt för de
Ojj då! Jag får nog ta och akta mig då.. De hörs och syns nog lång väg när de kommer en gammal Calibra med hålborrat avgassystem och blinkar som någon jävla julgran. Tänk vad folk har svårt att ta kritik...
Firetraxx på den där alltså
Och jag tänkte bara säga hej till dragontattoo för du lär bli avstängd... Och de förtjänar du! Hota folk för lite neon? Hade jag inte vart rädd för att ta till överord hade jag sånär kallat dig en dum norsk!
men de va ju en "nödvändig" tråd oxå då får man räkna med dumma momentarer oxå. ska du börja gnälla när du kör för fort oxå? ta böteslappen, betala å tänk inte ner på de. så änkelt är de. sen å börja hota folk är ju bra töntigt.
Firetraxx på den där alltså
Och jag tänkte bara säga hej till dragontattoo för du lär bli avstängd... Och de förtjänar du! Hota folk för lite neon? Hade jag inte vart rädd för att ta till överord hade jag sånär kallat dig en dum norsk!
Haha va den så bra?! De är nu man önskar att han eller maizer kom och skrev något roligt.
Vad är det du vill komma fram till?? är det någon som har behandlat dig illa så får du väll trycka på rapportera så blir världen lycklig? eller är det ett fall utav "vem varé som kasta" syndromet?
Vad är det du vill komma fram till?? är det någon som har behandlat dig illa så får du väll trycka på rapportera så blir världen lycklig? eller är det ett fall utav "vem varé som kasta" syndromet?