2862
Sök

Roliga tråden där ni kan kasta skit på mig,)

4 682 Inlägg
23 september 2008
lugna ner er, stäng av datorn å gör något annat. finns ingen mening me att skriva onödiga inlägg bara för att ni är förbannade.

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
23 september 2008
Det gick inte så bra på högskoleprovet antar jag?!
Varför starta tråd nr 2 om samma ämne som tråd nr 1?
Det spelar fortfarande ingen roll - det finns inget kryphål!

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Ford Racing
479 Inlägg
23 september 2008
dragontattoo skrev:
KimVsWorld skrev:
Om du nu är så mörkrädd och inte vill ha böter köp dej en ficklampa.

Ja, det började ju med såna här onödiga kommentarer.
sen byggde folk på med mer och mer.. sen blev jag pissed.

...Bland det fjantigaste jag sett... att hota folk på ''garaget''.....................

Ja Just!

Meister
6 763 Inlägg
23 september 2008
dragontattoo skrev:
camaro67 skrev:
Ojj då! Jag får nog ta och akta mig då.. De hörs och syns nog lång väg när de kommer en gammal Calibra med hålborrat avgassystem och blinkar som någon jävla julgran. Tänk vad folk har svårt att ta kritik...

att säga att någon är inavel är inte kritik det är personligt påhopp.

Ja men när någon beter sig som ett inavel och inte förstår att man inte får ha neon fast hur många som helst har sagt att man inte får de så är de nästan så man har belägg för de. Men de du pratar om är inget hål i lagen utan de är bara det att du har träffat på en snut som inte visste vad som gäller så de är inte mer lagligt för de

Ace Ventura
1 240 Inlägg
23 september 2008
camaro67 skrev:
Ojj då! Jag får nog ta och akta mig då.. De hörs och syns nog lång väg när de kommer en gammal Calibra med hålborrat avgassystem och blinkar som någon jävla julgran. Tänk vad folk har svårt att ta kritik...

Firetraxx på den där alltså tongue

Och jag tänkte bara säga hej till dragontattoo för du lär bli avstängd... Och de förtjänar du! Hota folk för lite neon? Hade jag inte vart rädd för att ta till överord hade jag sånär kallat dig en dum norsk!

Avstängd
58 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
Moparboy440 skrev:
lugna ner er, stäng av datorn å gör något annat. finns ingen mening me att skriva onödiga inlägg bara för att ni är förbannade.

Vettigaste inlägget på läääääääääänge!big_smile

812 Inlägg
23 september 2008
dragontattoo skrev:
pimpad740 skrev:
men  de va ju en "nödvändig" tråd oxå då får man räkna med dumma momentarer oxå. ska du börja gnälla när du kör för fort oxå? ta böteslappen, betala å tänk inte ner på de. så änkelt är de. sen å börja hota folk är ju bra töntigt.

Zzzzzzzzz....

haha kom du inte på nå bra att ge till svar?

man lever bara en gång..

Meister
6 763 Inlägg
23 september 2008
Aruzo skrev:
camaro67 skrev:

Firetraxx på den där alltså tongue

Och jag tänkte bara säga hej till dragontattoo för du lär bli avstängd... Och de förtjänar du! Hota folk för lite neon? Hade jag inte vart rädd för att ta till överord hade jag sånär kallat dig en dum norsk!

Haha va den så bra?! big_smile De är nu man önskar att han eller maizer kom och skrev något roligt.

Avstängd
58 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
Zzzzz....

Avstängd
58 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
Var det allt ni hade att komma med?

Häst
1 099 Inlägg
23 september 2008
camaro67 skrev:

HAHA lol .

Än är inte den sista idioten född..

5 089 Inlägg
23 september 2008
Vad är det du vill komma fram till?? är det någon som har behandlat dig illa så får du väll trycka på rapportera så blir världen lycklig? eller är det ett fall utav "vem varé som kasta" syndromet?

\Lindgren

812 Inlägg
23 september 2008
nej då men man får använda skallen lite så man inte blir avstängd. vissa av oss tar denna sidan serigöst

man lever bara en gång..

Avstängd
58 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
FLindgren skrev:
Vad är det du vill komma fram till?? är det någon som har behandlat dig illa så får du väll trycka på rapportera så blir världen lycklig? eller är det ett fall utav "vem varé som kasta" syndromet?

Zzzzzzzz....

854 Inlägg
23 september 2008
Måste ju säga att Dragontatto verkar vara en av dom med lägst IQ här på garaget.

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
23 september 2008
Hahaha! dragontattoo, dig måste jag seriöst festa med någon helg lol

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
23 september 2008
ta ert ansvar och låt tråden dö om moderatorerna inte har tid med låsning

2slow

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 september 2008
Detta var nog bland det mäst patetiska ajg nån gång varigt med om o läsa... Hur fan orkar ni???

Sump Runk Rätt O Slätt!

291 Inlägg
23 september 2008
Kmarcus skrev:
Måste ju säga att Dragontatto verkar vara en av dom med lägst IQ här på garaget.

lol

Ford Racing
479 Inlägg
23 september 2008
www.lunarstorm.se Bra datesida för övrigt!

Ja Just!

Sök