2512
Sök

Roliga tråden där ni kan kasta skit på mig,)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 september 2008
Såå... gå in nu o rösta en ETTA på hans bil... det brukar ju vara poppis i sånnahär sammanhang tongue ha ha

Sump Runk Rätt O Slätt!

Avstängd
58 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
Detta var nog bland det mäst patetiska ajg nån gång varigt med om o läsa... Hur fan orkar ni???

hahah:P ja det säger han som fortfarande läser tråden!!big_smile

Meister
6 763 Inlägg
23 september 2008
FLindgren skrev:
Vad är det du vill komma fram till?? är det någon som har behandlat dig illa så får du väll trycka på rapportera så blir världen lycklig? eller är det ett fall utav "vem varé som kasta" syndromet?

Haha skön komentar big_smile Annars är ju zzzzzz.. en rätt kul komentar åxo. Såg att du hade planer på att sätta på lambodörrar åxo. Ska du skaffa en tidsmaskin när du är klar sen och åka tillbaks till 2002?

Avstängd
58 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
Blackscorpion skrev:
dragontattoo skrev:
Var det allt ni hade att komma med?

Hur fan orkar du med dig själv ??? Ger du aldrig upp eller???

frågar dig de samma..

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 september 2008
dragontattoo skrev:
HyperSonica skrev:
Detta var nog bland det mäst patetiska ajg nån gång varigt med om o läsa... Hur fan orkar ni???

hahah:P ja det säger han som fortfarande läser tråden!!big_smile

Blir bara så satans trött på detta....
Omoget från dels din sida... och sen alla som håller på typ...

Sump Runk Rätt O Slätt!

Ace Ventura
1 240 Inlägg
23 september 2008
Om bara firetraxx kunde komma smygandes så hade vi en teknisk knock out på 20 sek...

Imorn skriver vi i *Varför har jag fått så många 1:or* tråden av dragontattoo...

På återseende imorn kära gorgare (Förutom dragontattoo som är avstängd då!

Natti

2 751 Inlägg
23 september 2008
Inget illa menat, men fan va du hade behov av att bevisa något... Om du tycker neon är så snyggt så kör på tills bilen ser ut som en julgran... Det är ju din bil.

Och du verkar ju redan ha bestämt dig för vad lagen säger innan du startade tråden, så varför vill du ha våran tycken om det...
Senast redigerat av n0b0dy_ (23 september 2008)

Who Djaa bless no man curse

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
23 september 2008
Dragontattoo - The guy who seriously thinks hi is tha PIMP HAHAHAHAHA shit asså... paptetiskt ... hm.. det är ju inte ens snyggt med julgran under bilen!tongue
Senast redigerat av Malm3n (23 september 2008)

Team Insane Racing

Avstängd
58 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
camaro67 skrev:
FLindgren skrev:
Vad är det du vill komma fram till?? är det någon som har behandlat dig illa så får du väll trycka på rapportera så blir världen lycklig? eller är det ett fall utav "vem varé som kasta" syndromet?

Haha skön komentar big_smile Annars är ju zzzzzz.. en rätt kul komentar åxo. Såg att du hade planer på att sätta på lambodörrar åxo. Ska du skaffa en tidsmaskin när du är klar sen och åka tillbaks till 2002?

Du är en sån där tönt som precis såt moppen och skaffat bil.lol

Med.lem
3 759 Inlägg
23 september 2008
HyperSonica skrev:
Såå... gå in nu o rösta en ETTA på hans bil... det brukar ju vara poppis i sånnahär sammanhang tongue ha ha

ahah ja bra ide!

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

854 Inlägg
23 september 2008
HyperSonica är kvallificerad för kval till IQ-ligan för sina genomtänkta kommentarer.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 september 2008
dragontattoo skrev:
camaro67 skrev:
FLindgren skrev:

Camaro67 är min nya idol.. strax efter FiretraXx! Ha ha tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

Avstängd
58 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
n0b0dy_ skrev:
Inget illa menat, men fan va du hade behov av att bevisa något... Om du tycker neon är så snyggt så kör på tills bilen ser ut som en julgran... Det är ju din bil.

Och du verkar ju redan ha bestämt dig för vad lagen säger innan du startade tråden, så varför vill du ha våran tycken om det...

Ja jag bevisar just nu vad trevligt folket är här;)

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 september 2008
Kmarcus skrev:
HyperSonica är kvallificerad för kval till IQ-ligan för sina genomtänkta kommentarer.

Weeeiiii.. ÄLSKAR ATT VARA KVALIFICERAD!!! Wohoooo *Hoppar o studsar och dunkar huvudet i bordet*
Senast redigerat av HyperSonica (23 september 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
23 september 2008
Om man anser att ett inlägg är ett påhopp ska man om jag nu inte minns helt fel rapportera detta inlägg. Eller är knappen nere till höger ren dekoration?

Nu åker väl författaren dit snarare än dom (som enligt honom) haft ett barnsligt beteende...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

X-L-R-8
23 september 2008
dragontattoo skrev:
camaro67 skrev:
FLindgren skrev:

Aa, och han äger dig !?

* Klåpare
1 718 Inlägg
23 september 2008
Min mamma sa att jultomten fanns när jag var liten. Kanske skulle hota henne till livet för att jag inte var smart nog att ta reda på sanningen själv på en gång.
Eller så går jag också och lägger mig...

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

57 Inlägg
23 september 2008
Varför uppför sig inte alla som folk istället och låter denna sidan fortsätta vara en trevlig bilsida?
istället för att hålla på och tjafsa om massa skitsaker?,
Fan man blir sne på folk som inte kan uppföra sig vettigt,
Ska sidan fortsätta vara trevlig eller ska alla börja hacka på varandra för skit saker?, ska alla medlemmar börja med att starta såna här jävla skittrådar ?,
blir väldigt många trådar då!

Med.lem
3 759 Inlägg
23 september 2008
camaro67 skrev:
FLindgren skrev:

Helt rätt, det är typ där den hör hemma...

https://www1.garaget.org/archive/89/88519/93662/93662-879748.jpg

Ärligt talat jag ser ingen anledning till att INTE låsa den där bilen, dåliga bilder, taskig/felaktig beskrivning.
ne ursh

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Muttley
23 september 2008
dragontattoo gå och lägg dig för fan. du kör med olaga hot smile.
så patetiskt att du tar skit på ett stort forum=).

3 års åldern är ni nere på haha.!!

Sök