2864
Sök

Roliga tråden där ni kan kasta skit på mig,)

911 Inlägg
23 september 2008
n0b0dy_ skrev:
Inget illa menat, men fan va du hade behov av att bevisa något... Om du tycker neon är så snyggt så kör på tills bilen ser ut som en julgran... Det är ju din bil.

Och du verkar ju redan ha bestämt dig för vad lagen säger innan du startade tråden, så varför vill du ha våran tycken om det...

Jaa, finns personer som tror sig veta allt, sådanna personer har för övrigt inga kompisar som kan lära han lite vett i skallen, vad är det man säger ? tappad som barn ? huvudet före ?

pic up the phone, wazzzaaa

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
23 september 2008
dragontattoo skrev:
Zzzz... Era kommentarer är så patetiska...
nej, nu ska jag och polarn ut och rc drifta.. ha såå kul!
pözz

Är det inte lite mörkt för att köra rc-bil nu?? eller nja, du kanske har neon på den med eftersom du tycker det är så satans ballt!!

Har läst denna och den förra tråden och Du verkar vara en trögfattad jävel, neon ÄR och FÖRBLIR olagligt. Det finns inga s.k kryphål, att klara besiktningen med ej lysande neon är inte vad jag kallar kryphål, då kan man lika gärna säga att man besiktigade med blanka däck på bilen, om man hade dom i skuffen... PUCKO!!

Meister
6 763 Inlägg
23 september 2008
HyperSonica skrev:
dragontattoo skrev:
camaro67 skrev:

Haha skön komentar big_smile Annars är ju zzzzzz.. en rätt kul komentar åxo. Såg att du hade planer på att sätta på lambodörrar åxo. Ska du skaffa en tidsmaskin när du är klar sen och åka tillbaks till 2002?

Du är en sån där tönt som precis såt moppen och skaffat bil.lol

Camaro67 är min nya idol.. strax efter FiretraXx! Ha ha tongue

Hehe fy fan. De va ju roligt att höra. Men lycka till med "driftandet"

Varningar. 36
1 200 Inlägg
23 september 2008
Kan man inte ta lite kritik på ett vettigt sätt tycker jag inte att man har något på en sån här sida att göra. Sen att folk är så förbannat coola och sitter hemma bakom en datorskärm och jävlas med den här trådskaparen för att han som sagt inte kan ta kritik, är 3 gånger mer bebis-fasoner att ha neon under bilen. Men det är bara enligt mig.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 september 2008
turbotompa skrev:
dragontattoo skrev:
Zzzz... Era kommentarer är så patetiska...
nej, nu ska jag och polarn ut och rc drifta.. ha såå kul!
pözz

Är det inte lite mörkt för att köra rc-bil nu?? eller nja, du kanske har neon på den med eftersom du tycker det är så satans ballt!!

Har läst denna och den förra tråden och Du verkar vara en trögfattad jävel, neon ÄR och FÖRBLIR olagligt. Det finns inga s.k kryphål, att klara besiktningen med ej lysande neon är inte vad jag kallar kryphål, då kan man lika gärna säga att man besiktigade med blanka däck på bilen, om man hade dom i skuffen... PUCKO!!

RC Neon va de ja tongue ha ha
http://www.wonderlandmodels.com/Body-Li … q77m3sd6k6

Sump Runk Rätt O Slätt!

57 Inlägg
23 september 2008
TFkarlsson skrev:
Kan man inte ta lite kritik på ett vettigt sätt tycker jag inte att man har något på en sån här sida att göra. Sen att folk är så förbannat coola och sitter hemma bakom en datorskärm och jävlas med den här trådskaparen för att han som sagt inte kan ta kritik, är 3 gånger mer bebis-fasoner att ha neon under bilen. Men det är bara enligt mig.

Håller helt med dig!

volvoraggare
4 776 Inlägg
23 september 2008
hmmm misstänker ju starkt att det kommer komma en tråd från han nästa vecka som handlar me att alla snutar är puckon eller att alla besiktningsgubbar är idioter bara för att dom sagt att hans neon är olagligt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Evolution Garage
1 299 Inlägg
23 september 2008
Arguing on the internet is like the paralympics you might win but youre still a retard...

Sky´s the limit...

FreddeK
23 september 2008
jonesono skrev:
Det gick inte så bra på högskoleprovet antar jag?!
Varför starta tråd nr 2 om samma ämne som tråd nr 1?
Det spelar fortfarande ingen roll - det finns inget kryphål!

var nog svårt att ens få dagisplats för honom!

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
23 september 2008
Alltså, jag börjar digga den där Dragonfjollan nu.. han får mig verkligen att skratta, och ni andra med förstås, och jag GARANTERAR att han sitter hemma i pojkrummet och bara garvar och garvar som fan! Helt ärligt, olaga hot och andra personliga påhopp, allt är ju fram passat av er själva. Får man ett sådant läge kan man inte misslyckas. visst har jag rätt? big_smile Men som sagt också, sandlåde nivå, men där måste man också få leka ibland. Synd att det bara ska gå i överstyr. hmm

Ont om hästkrafter är det gott om.

SKÅNING
1 215 Inlägg
23 september 2008
shit 7 sidor i nya tråden och inte låst än, att ni orkar

Snälla mod lås tråden är ju samma sak som innan ge gärna killen/tjejen ett straff eftersom den inte verkar fatta att den gör fel

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

1 515 Inlägg
23 september 2008
azid skrev:
dragontattoo skrev:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=103209&p=10

Admin Izual:
Svaren har redan kommit i tråden om vad som är lagligt och vad som gäller enligt svensk lag.
Det spelar mindre roll om vad du personligen tycker om det hela men du har fått det förklarat flera ggr redan.

Vill ni fortsätta diskussionen ta det isf via pm men nu låser jag tråden då det börjar spåra ur.

Du kan ju låsa tråden men, vad jag tycker pesonligen har jag inte skrivit i tråden!
Om någon skriver tex, rött ljus endast bakåt.. Så är det så klart om man har grönt neon man svarar men, mitt ljus är grönt och lyser neråt.
---------------------------------------------------

Kan ju säga att konsekvenserna för neon är 500kr böter.
Vilket inte är farligt!
Men det blir ingen ombesiktning.
det finns kryphål och det bevisade jag genom att slippa böter!

och till dom här personerna och deras gävla kommentarer!:

ArizonaEagle
camaro67
DusanMandick

FUCK YOU!
camaro67 jag vet vart du bor! så jag skulle börja titta mig över axeln om jag vore du!

lugn nu ingen mening att börja hota folk..

Gogogo Dragoon! du är en warrior! står upp mot alla big_smile
Senast redigerat av Audi_powah (23 september 2008)

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

Allmänt envis
12 512 Inlägg
23 september 2008
Hur driftar man med en framhjulsdriven bil? Är det verkligen så skoj att ploga omkring och rycka i handbromsen roll

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

1 515 Inlägg
23 september 2008
Rquired skrev:
Hur driftar man med en framhjulsdriven bil? Är det verkligen så skoj att ploga omkring och rycka i handbromsen roll

haha, lite off-topic? cool

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
23 september 2008
Rquired skrev:

Erhm, förlåt.. men... RC bilar som man driftar med är 4hjulsdrivna. okey, jag var bara tvungen att säga det. big_smile

Ont om hästkrafter är det gott om.

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
23 september 2008
Rquired skrev:

har jag med alltid undrat, bra att du tog upp detta i denna tråden big_smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

volvoraggare
4 776 Inlägg
23 september 2008
lägg nu ner denna onödiga tråd låt han tro att det fins kryphål mogna för fan nu

underordnad allfixare
696 Inlägg
23 september 2008
jag tycker att m3 speglar inte passar på en 240

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

volvoraggare
4 776 Inlägg
23 september 2008
LasseMan skrev:
jag tycker att m3 speglar inte passar på en 240

det var väll ointe de det handla om har du läst trådarna ordentligt

Evolution Garage
1 299 Inlägg
23 september 2008
Vad heter vaktmästaren i serien Scrubs egentligen? Jag blir galen! Jag tycker de låter som en kollega till "Janitor" säger "Nice one, Tom" Kan det stämma...? Har fått för mig att han heter "Spencer" oxå..
Kanske Tom Spencer?

Sen så medger han i ett avsnitt att han spelar polis i en Harrison Ford - film, "Jagad"
Och skådespelaren i den filmen heter ju liksom i Scrubs Neil Flynn, alltså borde karaktären vaktmästaren även i serien heta Neil Flynn?

I övrigt så har jag fått böter för att jag hade neon på min gamla saab, så om inte det är olagligt så blir jag riktigt sne...

EDIT: Jag hade skrivt neon med stort N, förstår inte varför, va bara tvungen att ändra det!
Senast redigerat av Rushman (23 september 2008)

Sky´s the limit...

Sök