3081
Sök

2 Dagar 2 Krockar 2 Fordar WHAT?

JapsRacer!
198 Inlägg
25 september 2008
Trådstartare
Okej,

Igår stog jag och väntade på en polare på fjärdhundra gatan när en Ford nyare variant kombi körde rakt ut i trafiken och träffade en audi i sidan. Båda klarade sig bra tror ja fast forden fick hela fronten förstörd. Inte mycket kvar av den.

Idag snarare nyss hade jag jobbat klockan var halv 11 cirkus. Jag och en polare kör ut från parkeringen. Jag stannar och tittar åt vänster och då hör jag PAAAAAAAAAAAAANG typ, tittar tebax åt höger och ser att min polare kört in i en stor billastare som stog och sov ( som bla hade en as fet kompressormatad charger på flaket ). Det kom 2 ambulanser, 1 brandbil, 1 räddningstjänst bil, 1 polisbil och en bärgare så det var ett jävla liv där. Min polare klarade sig bra.

Alla klarade sig bra i båda krockarna fast kärringen som körde ut på fjärdhundragatan fick en jävla smäll av en bil i ca 50km minst. Bilen som blev träffad i sidan var en audi och det såg ut som ngn cyklat in i sidan på den. Alltså inte mycket skada alls.

Crazy shit iafl, tänk på att det kan hända dig så ta det lungt! iafl om du kör ford!

Häst
1 099 Inlägg
25 september 2008
Tur att man inte kör ford då? smile

Än är inte den sista idioten född..

Har alltid rätt!
689 Inlägg
25 september 2008
Shit.. De känns som om ja alltid e nära på att stöta i andra.. o ja.. ja kör ford just nu:P

Livet är ett helvete, du är bjuden!

JapsRacer!
198 Inlägg
25 september 2008
Trådstartare
måste fan vara en dålig månad för ford, dock så sa bärgaren att det var otroligt mycket krock olyckor just nu

2 079 Inlägg
25 september 2008
Där ser ni, det var inte mitt fel att jag krockade min ford, Den krockade bara för att det var en Ford, Ska jag säga till försäkringsbolaget om dom frågar wink

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

2 182 Inlägg
25 september 2008
Nu blir ja orolig, morsan kör jue Ford till jobet *Bäst å ringa å kolla så ho kom fram

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

DFFL
9 020 Inlägg
25 september 2008
Hur vet du att Chargern är kompressormatad?
Ifall det är en original ny SRT-8 så är det bara en 6.1 Liters V8.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

bitter besserwisser
644 Inlägg
25 september 2008
FireTraXX skrev:

Förmodligen en äldre med kompressorn genom huven..

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

Avstängd
99 Inlägg
25 september 2008
Är det den svarta chargern du menar?
MVH

JapsRacer!
198 Inlägg
25 september 2008
Trådstartare
niclas_swe skrev:
FireTraXX skrev:

Förmodligen en äldre med kompressorn genom huven..

Japp det var den äldre med kompressorn genom huven, sänkt och riktigt feta chrome fälgar big_smile

JapsRacer!
198 Inlägg
25 september 2008
Trådstartare
AndersWestlund skrev:
MVH

Nej den var orange smile

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
25 september 2008
Mackanol skrev:
Där ser ni, det var inte mitt fel att jag krockade min ford, Den krockade bara för att det var en Ford, Ska jag säga till försäkringsbolaget om dom frågar wink

"Amen va faaan ni fattar ju inte! Det är ju en Ford! Självmords benägen!"

I do it my way

2 079 Inlägg
25 september 2008
SweetBabyDoll skrev:
Mackanol skrev:

Tror du dom köper det? big_smile

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Merca-lastbils mekaniker och leg. vw-nörd..
857 Inlägg
25 september 2008
SNap3 skrev:
AndersWestlund skrev:
MVH

Nej den var orange smile

Stod chargern på en blå norlens transport scania?

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
25 september 2008
Mackanol skrev:
SweetBabyDoll skrev:
Mackanol skrev:

Tror du dom köper det? big_smile

Lätt att dem gör ;P

I do it my way

7 100 Inlägg
25 september 2008
pajkastar tråd om ford??

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 079 Inlägg
25 september 2008
bmx skrev:
pajkastar tråd om ford??

jepp, men ford suger, skulle aldrig köpa en, samma med volvo och saab tongue hahaha

3 059 Inlägg
25 september 2008
Mackanol skrev:
bmx skrev:
pajkastar tråd om ford??

jepp, men ford suger, skulle aldrig köpa en, samma med volvo och saab tongue hahaha

Så SANT..

Men du ska kanske kolla över din profil.. Eller dom bilar du presenterar där äe sålda?

2 079 Inlägg
25 september 2008
Smajly skrev:
Mackanol skrev:
bmx skrev:
pajkastar tråd om ford??

Så SANT..

Men du ska kanske kolla över din profil.. Eller dom bilar du presenterar där äe sålda?

nope, jag har kvar alla, plus en volvo till tongue

Yellow bug!
1 640 Inlägg
25 september 2008
Har också vart med om en olycka i en Fård, förra veckan! sad

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Sök