Var ut en sväng med MickeTuncer nu efter att ha fått lite inspiration från denna tråden. Här är resultatet från våran kamera så kommer MickeTuncer med sina kort senare.
Bidrar väl med mitt strå i stacken. Inte dom bästa bilderna..men..alltid nåt
[Taget 070130]*Busbus..*
[Taget 070130]*..och ännu mer bus*
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Var ut en sväng med MickeTuncer nu efter att ha fått lite inspiration från denna tråden. Här är resultatet från våran kamera så kommer MickeTuncer med sina kort senare.
Japp och här kommer några av mina bilder från kvällen=)
Beklagar dom suddiga bilderna.. kommer snart mkt skarpare bilder när jag köpt min efterlängtade objektiv..
unika?? kommer inte ihåg vilken bil det var men jag hade en som drog lös på vänster också, undra om det inte var min pippigula 740
fyfan, aldrig sett nån annan 740 med vänster enhjulare
haha, är ju inte säker på om det var den men har för mig det, eller ja iofs så diffade den för det mesta men dom gånger den gjorde enhjulare så vart det på vänster har jag för mig