Wee! Söt vove! Och bra exponerat var det också. Fast jag hade dock gjort en del mer med bilden. Typ såhär:
Mycket trevligare så! Det jag har gjort är att använda kurvor för att enbart lätta upp skuggorna en del och sen dragit vitbalansen lite åt det röda/gula hållet för att få mer värme i bilden, för att förstärka hundens värme lixom. Så öva mer i photoshop för att förbättra bilderna är mitt förslag. En bild är aldrig perfekt direkt från kameran!
Och säg till om du vill att jag tar bort bilden föresten.
Mycket trevligare så! Det jag har gjort är att använda kurvor för att enbart lätta upp skuggorna en del och sen dragit vitbalansen lite åt det röda/gula hållet för att få mer värme i bilden, för att förstärka hundens värme lixom. Så öva mer i photoshop för att förbättra bilderna är mitt förslag. En bild är aldrig perfekt direkt från kameran!
Och säg till om du vill att jag tar bort bilden föresten.
Jo det är ju övning som behövs för att utvecklas.Det här med bildredigering är jag väldigt dålig på så där har jag hur mycket som hellst att lära.Fota har jag gjort sedan 90 ungefär till och från så jag har väl lite hum om hur jag vill ha mina bilder.
Tog den här idag alldeles själv. Ska ta fler liknande bilder men jag behöver då hjälp av en till för att underlätta.
Kommentera gärna. Det ska bli bättre och mer genomarbetade bilder senare.Detta är bara ett snabb test som jag gjorde i dag för att se hur det blir.