2500
Sök

Bmw M3 (köp)

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
29 september 2008
#21
Turbo-Mannen skrev:
Har en till fråga vad är det som är speciellt med limo?

är inte limo 4-dörrars?


vinnarskalle!
907 Inlägg
29 september 2008
#22
Turbo-Mannen skrev:
Har en till fråga vad är det som är speciellt med limo?

Det är en sedan-modell, dvs. 4 dörrar. Inte lika snygg som en coupe enl. mig, men smaken e som baken.


39 Inlägg
29 september 2008
Trådstartare
#23
A okej! en polare har en 316 04a som heter limo o har sätt det därför jag undra smile

=) Bmw and Audi The Best Cars In The World =)

Pedant med passion för bankörning
113 Inlägg
29 september 2008
#24
Stirra dig inte blind på att de tvunget ska vara en 3,2à! Köp den finaste bilen du hittar för de pengar du är beredd att lägga ut.. Skillnaden är som sagt inte jättestor, men den finns där. Viktigare än dessa små skillnader är att hitta den bästa bilen.

3,2an har även skvalpplåtar i oljetråget vilket gör den bättre lämpad för bankörning (går att montera 3,2ans tråg på 3,0)

EVO-stolarna som sitter i Coupè modellen fick lite behagligare nackstöd till 3,2àn. 3,0ans är tunnare och man får luta huvet grymt bakåt för att känna av de.

BMW ///M-Power - När du älskar att köra!

39 Inlägg
29 september 2008
Trådstartare
#25
Bra tipps smile O som du skriver man vill ha en som är fin med låga mil få ägare o i topp skick!

=) Bmw and Audi The Best Cars In The World =)

39 Inlägg
30 september 2008
Trådstartare
#26
Någon som vet vad det är för tum på högtalarna??? Samt hur många det sitter orginal o om det är kit system eller koaxial ?

=) Bmw and Audi The Best Cars In The World =)

vinnarskalle!
907 Inlägg
30 september 2008
#27
5,25" i kickerpanalen. Notera att det är svårt att bygga bra ljud i e36.


Gödseldräng
4 529 Inlägg
30 september 2008
#28
Casy skrev:
5,25" i kickerpanalen. Notera att det är svårt att bygga bra ljud i e36.

tycker då inte jag
om man är bered att förstöra orginalhållarna till högtalare och dylikt är det hur lätt som helst


Avstängd
15 Inlägg
30 september 2008
#29
die skite bil

vanos problemen .häft 5 st

bäst köpe audi rs 4
mye me kraft-konrtoll

professional car audio tester danske. finiosh. norge nuu sverigen

881 Inlägg
1 oktober 2008
#30
Så vitt jag vet är en RS4 inte en M3 :p


vinnarskalle!
907 Inlägg
2 oktober 2008
#31
Team-Adolfsson skrev:
Casy skrev:
5,25" i kickerpanalen. Notera att det är svårt att bygga bra ljud i e36.

tycker då inte jag
om man är bered att förstöra orginalhållarna till högtalare och dylikt är det hur lätt som helst

Haha.. tro mig, jag vet vad jag talar om. Annars kan du höra med jonash här på forumet.
Bas-ljudet är det som verkligen ställer till det. Grymt svårt att få in basen i kupén. Men det är klart.. har man mycket kunskap och tid så kan man få till det hyffsat iaf.


165 Inlägg
3 oktober 2008
#32
bassxxx skrev:
die skite bil

vanos problemen .häft 5 st

Har hört många som snackar om att ha problem med vanos...Vad är det som krånglar då?
Och om det är en skitbil varför har du då haft 5 stycken!

Om det inte krånglar så ger det ett jävligt vrid på alla växlar och en svårslagen bensinförbrukning med tanke på vridet.
Senast redigerat av amby (3 oktober 2008)


39 Inlägg
3 oktober 2008
Trådstartare
#33
Jag får mäta o krångla o dona sen o se vad som kan funka hehe!

=) Bmw and Audi The Best Cars In The World =)

582 Inlägg
3 oktober 2008
#34
Turbo-Mannen skrev:
A okej! en polare har en 316 04a som heter limo o har sätt det därför jag undra smile

alla 4dörrars bmw heter limousine

hej

vinnarskalle!
907 Inlägg
3 oktober 2008
#35
jes skrev:
Turbo-Mannen skrev:
A okej! en polare har en 316 04a som heter limo o har sätt det därför jag undra smile

alla 4dörrars bmw heter limousine

Nja.. vad jag vet kallas en "vanlig" 4 dörrars för Sedan. Och det här med vanos beror oftast på dåliga o-ringar till magnetventilerna, eller att magnetventilerna är dåliga. Inte så värst dyrt att fixa m.a.o.


582 Inlägg
3 oktober 2008
#36
Casy skrev:
jes skrev:
Turbo-Mannen skrev:
A okej! en polare har en 316 04a som heter limo o har sätt det därför jag undra smile

alla 4dörrars bmw heter limousine

Nja.. vad jag vet kallas en "vanlig" 4 dörrars för Sedan. Och det här med vanos beror oftast på dåliga o-ringar till magnetventilerna, eller att magnetventilerna är dåliga. Inte så värst dyrt att fixa m.a.o.

kolla i papprena på vilken 4dörrars bmw som helst fordonstyp limousine det är så i tyskland

hej

Diamond
540 Inlägg
3 oktober 2008
#37
står tom på min a6a att det är limo;)

I'm Rick James Bitch!

582 Inlägg
3 oktober 2008
#38
diamond_ skrev:
står tom på min a6a att det är limo;)

precis tyskarna kallar det så.det betyder inte att den är xtra lyxig eller längre.men å andra sidan det andra kallar lyx är standard i tyska bilar smile

hej

Forummoderator
10 576 Inlägg
3 oktober 2008
#39
Mechanimal skrev:
viccoA skrev:
MrKerm skrev:
kolla från 96 o uppåt nya motorn då.. inte helt säker när dom skifta men skiljer ett gäng pollar tongue

I realiteten skiljer det nog färre pollar än på pappret tyvärr. Ganska få 321hk som verkligen levererar märkbart mer effekt än 3.0:orna.

Åh fan =/ Det är ju lite synd =/

Det beror på om bilen blev från åkt eller ej...   blir den från åkt så är det "bara en 3.0"  vinner en 3.2 så är 3.0 lika snabb och även i vissa fall snabbare, så även en 3.0 hade vunnit lätt.

intressant hur historierna alltid talar sitt tydliga språk på märkesforumen  hehe...

Tror Autopower är ett klockrent ställe att fråga om köpråd, men tag för tusan prestandauppgifterna där ifrån med en nypa salt...

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

1 688 Inlägg
3 oktober 2008
#40
bmw525tds skrev:
3,2an har ju även den  6växlade lådan om du är ute efter en  manuell. skillnaden på effekten  är märkbar när man sitter i bilarna och kör. det kan jag lova

Även bromsarna är uppgraderade på 3.2an. tongue

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!


Sök