Axor skrev:
Sen kan man ju ställa sig frågan? Vaddå bil? Nissans GTR e ju bara löjlig med all sin teknik, hur mycket blir kvar åt föraren att sköta? Nä tacka vet jag en riktig bil som porsche, visst den har teknik med, men nissan e ju bara löjlig! Tror inte heller att en GTR skulle mosa en GT2 på ringen, men gläds däremot över att en hederlig corvette tar bästa tiden!
Det här låter bara idiotiskt tycker jag, är du så desperat att du inte kunde hitta något annat att klaga på än att bilen är tekniskt avancerad... Porsche är inget mer än en shoppingbil för tjejer...
tacka vet jag corvetten som inte bara slaktade GTR´n den gjorde det med mindre teknik(säkert med något hjälpmedel igång dock)
Nissan äger helt enkelt... mest fart för pengarna... sånt här hat har dem fått ta ända sedan dem lancerade r32 som vann i stort sett allt den deltog i, och har även kallats orsaken till att vissa tävlingar lagts ner och /eller fått äåndrade regler... när senast byggde porsche en bil som var så bra?
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.