Fina fisken det där ju Var inte allt för länge sen jag slängde en M50B20, den kunde du ha fått och använt som "mall" motor. Riktigt skönt när man slipper vara rädd om grejerna. Hur blir motorplaceringen, som orginalmotorn eller ska du flytta tillbaka den nåt?
Mvh
Fasen att du inte sa nått om du har vxl så säg till
motron kommer flyttas bakåt lite, annars blir det lite dåligt med plats för kylare o ic, kommer slänga upp lite bilder inom kort då ja test monterar motorn för o se hur mycke yta ja har o leka på
Ja det var synd.. Haha växellåda sålde jag för en månad sen ungefär Enda jag har kvar är en luftburk från E34 520 med M50 haha.
nån som är kung på bmw här? så kan den va snäll o förklara för mig, hur mycke ska man svarva kolvarna och vad ska man ha för grejer ihop med de? tjockare packning? topp decka? plana blocket? lr vad? förklarar för mig, bmw är nå nytt för mig
var köpte du dina skärmbräddare? jag har en -75 men kan köpa -79 men då fixer ja te dom , men letar som fasen efter bräddare men vill ju ha ett par snygga , dina såg inte allt för dumma ut vart köpte du dom ? mvh
var köpte du dina skärmbräddare? jag har en -75 men kan köpa -79 men då fixer ja te dom , men letar som fasen efter bräddare men vill ju ha ett par snygga , dina såg inte allt för dumma ut vart köpte du dom ? mvh
nån som är kung på bmw här? så kan den va snäll o förklara för mig, hur mycke ska man svarva kolvarna och vad ska man ha för grejer ihop med de? tjockare packning? topp decka? plana blocket? lr vad? förklarar för mig, bmw är nå nytt för mig
Gå in på http://www.pure-pf.com/phpBB2/index.php där finns det HUR mycket informaton som helst om BMW Turbo. Men kom ihåg och sök innan du postar en fråga. Allt finns och det gäller bara att hitta det.
Gå in på http://www.pure-pf.com/phpBB2/index.php där finns det HUR mycket informaton som helst om BMW Turbo. Men kom ihåg och sök innan du postar en fråga. Allt finns och det gäller bara att hitta det.
Där finns det massor och läsa, sen finns det också poster som andra har skrivit samt massor av häftiga projekttrådar. Bara börja söka och läsa
Mvh
oj oj där har man kollat, men ja fatta inte så mycket av hur mycke dom svarva av m50 kolvarna.. men ja ska vänta på att min bilexpert till far kommer hem så han får kolla på de där man måste utnytja veteranerna.. mohahaha