3738
Sök

lg secret vs lg weiwty

669 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
funderar på att köpa ny telefon och vill testa något nytt..har jämt hafft sonyericsson men vill testa nått annat

så jag såg dom nya lg telefonerna.

vilken av dom här 2 är bäst?
dom ligger ju i ungefär samma prisklass så vill ju ta den bästa:)

379 Inlägg
6 oktober 2008
Jag har LG Secret. Gick från SE och har vant mig snabbt. Skön telefon, bra menyer, härligt med touch-skärm till meny och att man kan komma in i multimedia. Nackdelen tycker jag är batteritiden som kunde varit bättre... Men det är allt jag har att klaga på, jag är grymt nöjd

Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"

1 814 Inlägg
6 oktober 2008
Har hört det ena och det andra om LG;s mobiler. Finns bättre saker. SE är dem bästa mobilerna enligt mig ATM.

Skoda mekaniker
57 Inlägg
6 oktober 2008
Har en viewty och är mkt nöjd med den.
Dock är menyerna lite sega och tunga bilder/filmer tar tid att ladda.

Medlem i SVEDIMF (http://www.svedimf.3w.se/).. =)

347 Inlägg
6 oktober 2008
Har en LG Viewty och är ganska nöjd med den.
Tycker det funkade oväntat bra med touch screen och kameran är ganska bra.
Minusen jag kommer på nu är att det är nån bugg så att ibland så sparas inte inställningarna och tycker överföringen mellan mobilen och datorn är jävligt seg också och man måste köpa till ett minneskort också om man vill kunna ta några bilder utan att radera bilder hela tiden.

Hur den andra telefonen är har jag ingen aning om men viewtyn kostar ju ungeför 2500 nu på www.katshing.se och det tycker jag är riktigt billigt för mobilen.
Ska tänka om det är något mer som är dåligt eller bra med mobilen tills jag kommer hem. smile

1 582 Inlägg
6 oktober 2008
Varför inte köpa min Samsung SGH-F480 "Touchwiz" till ett bra pris som är väldigt lik Viewty i funktionerna fast dubbels så smal och ser bättre ut big_smile

PM om du är intresserad smile

438 Inlägg
6 oktober 2008
Har en viewty själv och är mycket nöjd,som sagt seg överföring mellan datorn å telefonen men annars är den perfekt,mycket bättre än min gamla sur k800i maken till skittelefon det var..

Allmänt envis
12 512 Inlägg
7 oktober 2008
Tycker du skall titta på iPhone innan du bestämmer dig. Jag stod själv inför samma val för ett tag sen och valde iPhone. Inget jag ångrar du den får kompisarnas motsvarande lg htc osv att framstå som slöa och omoderna. Visst saknar iPhone en del saker men dom går att lägga in om man jailbreakar (låser upp) telefonen.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

326 Inlägg
6 november 2008
För ordningens skull ska väl påpekas att det går att ställa in Viewty:n som masslagringsenhet vid filöverföring. Då syns den i utforskaren som egen enhet och det går MYCKET fortare att föra över filer (från minneskortet).
Senast redigerat av ILarsaI (6 november 2008)

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
6 november 2008
Jag har Secret. Vi är inte helt överrens....

/ichi

438 Inlägg
6 november 2008
ILarsaI skrev:
För ordningens skull ska väl påpekas att det går att ställa in Viewty:n som masslagringsenhet vid filöverföring. Då syns den i utforskaren som egen enhet och det går MYCKET fortare att föra över filer (från minneskortet).

Hur gör man det? skulle vart bra att veta cool

326 Inlägg
7 november 2008
Vett74 skrev:
ILarsaI skrev:

Hur gör man det? skulle vart bra att veta cool

Telefoninställningar/ Anslutningar/ USB - anslutningsläge/ Masslagring

Sök