Känns lite överdrivet att han får sitta i fängelse för att han drog på lite, antar att det var mitt i natten och inte en bil inom en mils radie... inte för att jag försvarar det tycker bara att böter och indraget körkort 3 mån skulle vara mer rimligt.
Men för fan, 2 månaders fängelse det är ju sinnessjukt!! liksom vem har inte gasat på någon gång i sitt liv? han hade en jävla otur att kameran var där..
Helt ärligt så är ju detta helt sjukt, man kan slå ihjäl folk (nästan iaf) utan att det händer nåt men att köra för fort är minsann grovt kriminellt... Det kommer nog inte dröja länge fören det blir fängelsestraff för fortkörning här i Sverige också...
"Griskörning" 132 kilometer i timmen för fort. – Den mest extrema griskörningen jag varit med om, kommenterade Kjell Arne Hestad vid den norska trafikpolisen
Åh gud......man kan väll för fan inte få fängelse för fortkörning? Speciellt inte när det inte är mer än 212km/h. "Den mest extrema griskörningen jag varit med om", jävla idiot, här ligger fan majoriteten över 212km/h dagligen (lite överdrivet kanske men ni fattar).
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Åh gud......man kan väll för fan inte få fängelse för fortkörning? Speciellt inte när det inte är mer än 212km/h. "Den mest extrema griskörningen jag varit med om", jävla idiot, här ligger fan majoriteten över 212km/h dagligen (lite överdrivet kanske men ni fattar).
är väl för fan helt jävla rätt han åkte in?. tycker folk är så löjliga om de försöker försvara den blåsta jäveln. vi borde införa hårdare straff för de som åker för fort här med.