2507
Sök

Vad ska man välja? Supra vs Mustang

86 Inlägg
9 oktober 2008
Jag hade nog valt Mustangen, lite nyare å lite bättre;)

Dansgolvet är till för dom som inte har råd å supa i baren:D

3 714 Inlägg
9 oktober 2008
Jag hade valt mustangen utan tvekan smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

499 Inlägg
9 oktober 2008
Supra! Enkelt val ju!

Reservdansk
6 271 Inlägg
9 oktober 2008
Mustang. smile
V8-mullret är ganska trevligt. big_smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

1 878 Inlägg
Filmmakare
175 Inlägg
9 oktober 2008
Nuvarande ställning:

Supra - 8

Mustang - 14

Klar ledning för amerikanen wink

Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!

V8 de bästa som finns!
1 094 Inlägg
9 oktober 2008
De kan göra vad de vill med en 4 och 6 cylindriga motorer, men ljudet är i en v8 är i en annan division. Som sagt man ska inte jämföra äpplen och päron. supran är ju en av de trimvänligaste gatbilarna, går väldigt bra men i övrigt ser jag inge större fördelar gentemot mustangen. Mustangen är helt okej, hade hellre valt en Gm-bil haha wink Kör på mustangen du! smile

Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil

501 Inlägg
9 oktober 2008
candyboy skrev:
varför skulle man välja en tung och lat mustang när man har en snabb och sportig supra ? om du orkar höra på amerikanska gnälliga V8 och vill ha en förbrukning på 12 l/mil så ta mustang

Så du menar att supran är en lätt bil?  Sen så drar inte en supra mindre soppa än en nyare mustang..

OBS: Ironi

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
9 oktober 2008
Supran alla dagar i veckan. Mustanger ser man ju i varje gathörn känns det som.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

iceman_21
9 oktober 2008
Vänsterstyrd supra.. annars mustangen.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
9 oktober 2008
Är det nåt att ens fundera på? Supra är ju så otroligt vanliga, sen ljudet av en V8 slår allt. smile Mussen så klart!

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

"Unloaded"
1 557 Inlägg
9 oktober 2008
En Mustang GT500 Super Snake(725 hp) när de kommer, köp en sådan big_smile

"When innovation meets passion!"

Evolution Garage
1 299 Inlägg
9 oktober 2008
Wee skrev:
candyboy skrev:
varför skulle man välja en tung och lat mustang när man har en snabb och sportig supra ? om du orkar höra på amerikanska gnälliga V8 och vill ha en förbrukning på 12 l/mil så ta mustang

Så du menar att supran är en lätt bil?  Sen så drar inte en supra mindre soppa än en nyare mustang..

Men en Mustang är redigt mycket manligare, men en gt500 spelar ju inte riktigt i samma division som en supra..

Sky´s the limit...

12 Inlägg
9 oktober 2008
En Toyota Supra är söta och snabba när de är trimmade men Ford Mustang är dessutom snabbare än supra tycker jag för Ford är starkare än en supra men vet inte riktigt vilken jag skulle välja
Tror Mustang

435 Inlägg
9 oktober 2008
som någon vettig person sa innan, provkör de båda och kolla vad som faller DIG i smaken smile

No risk, No reward

1 255 Inlägg
9 oktober 2008
Visst Supra är rätt vanlig men ja måste ju säga att man ser bra många fler Mustanger än Supror på vägarna.

Jag hade nog tagit en supra oavsett den har ju både kraft och väghållning kanske inte mullret från en V8 alla verkar va så kåta på konstigt nog, men den går ju bättre om du jämnför 2 orginalare.

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

355 Inlägg
9 oktober 2008
Anubis skrev:
Visst Supra är rätt vanlig men ja måste ju säga att man ser bra många fler Mustanger än Supror på vägarna.

Jag hade nog tagit en supra oavsett den har ju både kraft och väghållning kanske inte mullret från en V8 alla verkar va så kåta på konstigt nog, men den går ju bättre om du jämnför 2 orginalare.

Sen när kör en orginal Supra ifrån en GT500? Köp den som DU gillar, helt olika bilar.

En GT500 ser du inte varje dag!
Senast redigerat av RedEyeMS3 (9 oktober 2008)

78 Inlägg
9 oktober 2008
blacken skrev:
candyboy skrev:

Mustang tung och lat? gnällig?. Skulle inte tro det..
http://jalopnik.com/cars/over-the-back- … 256197.php

Inte den mustangen tråden är om.

1 255 Inlägg
9 oktober 2008
RedEyeMS3 skrev:
Anubis skrev:

Sen när kör en orginal Supra ifrån en GT500? Köp den som DU gillar, helt olika bilar. Jag tycker dock att man ser Mustangen överallt å hela tiden men en GT500 ser du inte många av!

Men en vanlig GT ofta men för en GT500 för 200k tongue

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

Avstängd
914 Inlägg
9 oktober 2008
Supran, Helt klart!

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Sök