Jadu, jag har gått i precis samma tankar som dig. Åt mig vart det ingen av dem.
Kan förklara mitt tankesätt iaf, men i slutändan är det ändå du som skall känna efter vad det slutgiltiga valet faller på.
Mustangen: En klassisk design med moderna drag. Plastig inredning som alla amerikanska bilar dras med.
Känns vinglig och tung i hela bilens rörelser.
Men som sagt en snygg och klassisk bil att glida i på sommarkvällarna. Absolut inget fartvidunder.
Eftermarknadstillbehör: Finns allt till vettiga pengar
Andrahandsvärde: Har sjunkigt som stenar och blivit en populär bil i sverige nu när dollarn har varit låg. Känns som marknaden börjar bli mättad och ännu ett prisras kommer att ske.
Anställda på fordfabriken har lika som i sverige(volvo) att kunna byta bil till väldigt bra priser var 3dje år.
-05 är 3 år sedan och det dräller av dessa bilar i USA, finns för runt 100´ och uppåt om du importerar själv(baserat på GT:n -05 inkl tull, moms och frakt.)
Supran: Gammal design men ändå en milstolpe i bilkulturen, grodan som gjort sig känd i filmer och för sin prestanda. Stryktålig, men självklart är den brukad där efter.
I den prisklassen du har lagt dig i får du sitta på fel sida och lära dig ett nytt körsätt. Kan även extraknäcka hos posten.
Eftermarknadstillbehör: Finns allt till vettiga pengar
Andrahandvärde: Känns absolut att du har sjunkit det dom kommer att sjunka vid det här laget. Tror inte du kommer förlora en massa pengar den dagen du känner att du vill sälja.
Mitt val föll på en porsche då kvalitetskänslan är oslagbar. Körglädjen är maximal både i stan med cabben nere lika som på bana som till vardags.
Lycka till med DITT val!

Mvh Mattias