Har varit som lite aktivitet har på ett tag!
Så tänkte dra en liten uppdatering på läget.
Tyvärr så har det ståt ganska så stil den senaste tiden pga av att man inte haft någon inkomst å inköpslistan är väldig lång. Då jag i princip står me en karossren 142 me bak- å framvagn och en 2,0t motor i å that´s it!
Men hade ju turen å komma över en -75 240 me riktigt fräsch svetsdiffad bakaxel me sänkfjädrar å bilstein dämpare. Så där har man lagt lite tid på å plocka lite man behöver som rutor å lite sånt.
Men karossen var som ett enda stort kex av rost så satte vinkelslipen i den å kapade ner den.
Sen har man slippat framvagn å börjat på å måla den..
Sen där mitt i mellan så har garaget fått sig lite vit färg å varit ett jäkla stökande där. Men nu är de riktigt fint där å betydligt enklare å jobba där då grejerna börjar fina sin plats.
Sen att man nu håller på att flytta in i hus har ju gjort att tiden man egentligen velat lägga i garaget inte riktigt funnits till då man spenderat en hel del timmar på att måla å tapetsera där. Men börjar se slutet på det nu...
Så snart hoppas man på att de kan börja hända saker på allvar...
Så tappa inte hoppet, jag har inte gett upp detta, långt ifrån. Men tiden har som inte räckt till när de varit en del den sista tiden, å pengarna me!
Så högst på göra listan nu är:
- Fixa färdigt fram- och bakvagn
- Riva motorn, å se så allt e som det ska!
- Putsa lite så buren blir färdig för svetsning
Högst på inköpslistan:
- Omsvetsad ZF låda
Så nu vet ni lite om nuvarande situation!
/ Milla