jag har problem med min 940 ltt, den går inte att starta utan att ha gas pedalen lite nertryck, då startar den, sen när den väl startar har den en ojäm tomgång, och efter ca 10 sek går der ner till det normala varv talet... jag har bara släppt på muttrarne till dp:n för at vrida den, och har dragit åt dom igen.. och sen så blev bilen så här. kan det vara lamdan? bilen funkade klock rent innan. och i så fall borde väl lamda lampan lysa?
dp = dumpen? Vad händer om du sätter dumpen exakt som den satt innan den började gå konstigt?
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
dp = dumpen? Vad händer om du sätter dumpen exakt som den satt innan den började gå konstigt?
dp= downpipe
prova att lossa jordkabeln på batteriet en kvart ca.. på detta sätt nollställer du bilen. det kan funka, men visst, hade det varit lambdan så hade förmodligen motorlampan börjat lysa. men det är värt ett försök, det brukar hjälpa på min ftt iaf.
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
dp = dumpen? Vad händer om du sätter dumpen exakt som den satt innan den började gå konstigt?
dp= downpipe
prova att lossa jordkabeln på batteriet en kvart ca.. på detta sätt nollställer du bilen. det kan funka, men visst, hade det varit lambdan så hade förmodligen motorlampan börjat lysa. men det är värt ett försök, det brukar hjälpa på min ftt iaf.
min polare har en 940 när hans gjorde som din så var det luftmändsmätare som var kass fick gasa för att den skulle gå igång men var dålig tomgång på den också när man fick i gång den