2775
Sök

Hyundai bra bil?

född blåvit
624 Inlägg
11 oktober 2008
Hyundai är ren skit, frånsett de dyraste modellerna som på senare år blivit relativ 'ok'.
Men deras billiga varianter är skitkass rakt igenom.

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
11 oktober 2008
Alex_M skrev:
Alltså. köp en 240 som förstabil å lär dig hur man kör bil. Sen när du har haft den ett typ. så kan du skicka den åt helvete tongue

Bättre att köpa en bil som man inte sladdar av vägen med och riskerar att skada sig i. Förstabil och bakhjuldrift tycker jag man ber om att åka av vägen med.

Oftare ökänd än okänd...
54 Inlägg
11 oktober 2008
Har åkt en hyundai av de bilarna du nämnde. Allmänt kändes de som en  lådbil med moppemotor i princip..

Avstängd
914 Inlägg
11 oktober 2008
Dom är billiga för att det är bara skit.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

2 123 Inlägg
11 oktober 2008
För att det är skit bilar ?

Skaune
11 oktober 2008
Shit vad många e okunniga, jag har aldrig varit en beundrare av Hyundai, men att säga att de är skit? Har alltid haft de runt omkring mig då en bekant till mig var försäljningschef hos en handlare under en massa år, åkt och kört många mil i dessa bilar och de är verkligen inte skit. Vill minnas att Getz var den bil som hade minst maskinfel av alla bilar på marknaden, och till den som skrev att italien tillverkade bra bilar....

76 Inlägg
12 oktober 2008
Min kompis har den nyare Hyundai Atos. Skön som fan att köra, härligt motor ljud och ser ändå OK ut tanke på priset!

4 586 Inlägg
12 oktober 2008
en på jobbet köpte sin accent -97 för 6000 verkar gå billigt iallafall

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 oktober 2008
har inte läst igenom tråden, men hyundai är ju ful, äcklig och säkert värdelös också, näe men jag tror att dom helt enkelt inte är så eftertraktade och därför ligger dom lågt i värde, bara vad jag tror dock smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

huh?
10 427 Inlägg
12 oktober 2008
En bekant hade Hyundai Sonata V6:a med automatlåda (som gick sönder).
I övrigt tror jag den funkade ok.

272 Inlägg
12 oktober 2008
Hyundai getz är en mardröm, den accelererar inte, dödsfälla på motorvägen! Knakar konstigt gör den också!

Sierra-döbel

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
12 oktober 2008
Niotusen skrev:
Hyundai getz är en mardröm, den accelererar inte, dödsfälla på motorvägen! Knakar konstigt gör den också!

Japp, har också kört en Getz, fy s*tan säger jag bara. Klenare motor får man nog leta länge efter och allting känns halvdant, på skroten hör de hemma.

Rock'n Roll

272 Inlägg
12 oktober 2008
TenZer skrev:
Niotusen skrev:

Japp, har också kört en Getz, fy s*tan säger jag bara. Klenare motor får man nog leta länge efter och allting känns halvdant, på skroten hör de hemma.

Måste vara något med oss 9000 2,3t ägare, tror vi blir bortskämda så det står härliga till wink
Senast redigerat av Niotusen (12 oktober 2008)

Sierra-döbel

375 Inlägg
12 oktober 2008
Vi är otroligt nöjda med våran Hyundai Tucson iaf. Vi har haft den i lite mer än 2 år, vi har inte ens bytt varken en lampa eller torkablad på den.. O det är den bästa bilen vi har haft iaf.

12 086 Inlägg
12 oktober 2008
Dom är billiga i nyköp, det är relativt kassa bilar och ingen vill ha dom = värdelöst andrahandsvärde.

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
12 oktober 2008
Niotusen skrev:
TenZer skrev:
Niotusen skrev:

Måste vara något med oss 9000 2,3t ägare, tror vi blir bortskämda så det står härliga till wink

Hahaha, näru detta var innan jag köpte räsern wink Körde den på halkan, men det räckte för mig om man säger så tongue

Rock'n Roll

Kokar ris
923 Inlägg
12 oktober 2008
Emelie_244 skrev:
Vi är otroligt nöjda med våran Hyundai Tucson iaf. Vi har haft den i lite mer än 2 år, vi har inte ens bytt varken en lampa eller torkablad på den.. O det är den bästa bilen vi har haft iaf.

hmm börjar bli dags för liten service då kanske? tanken är att man ska byta saker på bilar efter en viss tid...

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

Delta_Rebel
12 oktober 2008
Ingen efterfrågan= låga priser, så enkelt är det

1 963 Inlägg
12 oktober 2008
Dom är ju gjorda av frigolit hhaha smile

Men are not born - Men are made

Legitimerad Lamphållare
369 Inlägg
12 oktober 2008
vi hade inne någon Hyundai skåpbil på skolan, den såg ut som ett hemmabygge under, såg jätterolig ut big_smile

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "

Sök