15 oktober 2008
Trådstartare
Urkas skrev:
No offence, men för att vara fotografer så var bilderna extreeemt dåliga. Dåligt exponerat på vissa bilder, tråkiga kompositioner, felaktigt croppade, snea horisonter och sist men inte minst så tycker JAG att bilen är ganska duktigt tråkig och ful.
Enligt mig så krävs det iaf mycket bättre bilder än såhär för att dom ska vara värda en egen tråd.
Nu har jag ju inte sagt att det är PROFFS fotografer utan vi är glada AMATÖRER... Nångång måste man börja för att lära sig oxå, antar att du inte heller var så duktig när du började...
För dej är den det men inte för dej och det får du tycka hur mkt du vill!!!
Vad är det som krävs för en egen tråd? Att bilen betyder nåt för dej och andra eller mig? Att det är fel eller rätt foton enligt dej eller mig och vem har rätten att bedöma det om min eller din bil? Alla har vi olika synsett, smak, leverne m.m. Enligt dej så är den inte värd denna tråd och det ger dej rätten att skapa en tråd om din bil och jag inte tycker den är värd en egen tråd?? Så hur vi än vrider å vänder på sakerna så kommer det att bli osämja på ett eller annat sätt tyvärr, det är väl lite så alla funkar....
Senast redigerat av -Lego- (15 oktober 2008)
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391