Drar ett streck här under för o köra en uppdatering.
Har fått hem bilen. Knäppte två kort lite fort och slänger upp dom nu.
Vad tycker ni? Visst vart den grymt mkt snyggare nu?
Personligen, så älskar jag den!
Vad var snyggast? Detta, eller bilden under?
---------------------------------------------------
EDIT: Jag får självklart lacka om bilen, enligt min polare som när jag ringde dit vart skitförbannad på sin arbetsledare som sa till lackeraren att lacka annorlunda.
A-ledaren lyssnade säkert med ena örat, så gick de ut i andra..
Jag får lacka om bilen iallafall. Kostnadsfritt för övrigt.
Sådana här stripes kommer det bli. Dock svarta.
----------------
Det är som så, att jag sen maj lämnat in min bil (Chevrolet Monza -75) hos en kompis för att hellackera den, byta motor samt fixa mkt mkt rost som fanns på bilen.
Lackeringen gick bra, färgen föll på Dodge Hemi Orange och motor blev en fabriksny Cheva 350 på 5.7L.
Nu till saken, jag tyckte bilen såg FÖR orange ut då alla lister som var svarta förut nu är orange dom med.
Så jag tänkte att jag stripar bilen, inge klistermärken utan lackerar.
Jag bafann mig i grekland när polarn ringer o frågar hur jag ska ha stripesen, förklarar till honom att dom ska vara i MITTEN, med en-två cm mellanrum mellan strecken och dom ska gå, från grillen rakt bak.
Ni förstår, av det lilla jag skrivit så förstår dom flesta vad jag menar, vanliga stripes, bakifrån, ända fram, typ 15 cm bredd och 1-2 cm mellanrum.
Nu till saken, kommer hem.. och ser detta.....
Säg mig nu, helt ärligt ni biltokiga djävlar, vad ni tycker om stripesen..
Då jag lämnade bilen till en polare, så har han fixat allt på bilen för ett pris ni inte ens kan drömma om.
Riktigt galet billigt och det skulle kännas ruggigt fel av mig att gå till honom och be han lacka om hela bilen då enbart Hemifärgen som gick åt kostade runt 40 papp..
Hur fan ska jag göra?..
Känner mig riktigt kluven angående stripesen även om många som sett bilderna tyckte det vart häftigt och lite udda, fast på ett positivt sätt.
Nu vill jag ha era åsikter.
Helt ärligt, vad tycker ni?
För enligt mig, så ser det fördjävligt ut..
-----------------