2825
Sök

Henka_ - Projekt trimmad 245 (Säljer).

Slav
1 454 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
idag dök de förbi en turbo hemma hos mej smile så imorrn ska de mätas och kikas lite big_smile

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

utbildad klant
2 197 Inlägg
29 oktober 2008
DUUUU nu hoppas jag du inte sviker mig, EN turbo blir aldrig för stor, får den inte platts är bara stället den sitter på för litet å det kan "Vinkelvrölet" som min kompis kallar den vinkelslipen alltså fixa till.  så ta den den passar på ett eller annat sätt;)  fy fan för snö tur att jag inte sett skymten av någon snö

Mvh O.Frankeståhl

Slav
1 454 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
det kommer nog vinkelvrölas utav bara faan verkar det som..... DET SPÅRAR UR!

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.

Slav
1 454 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
turbon på bilden ja la upp kommer inte att användas sad nu står ja still igen, hjälp mej någon snälla med en turbo!

Tack till

Slav
1 454 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
OBS! Ursäkta språket OBS!

Jag tror ja skiter i allt nu, jag är så jävla less! finns ingen jävla motivation, inga pengar och snart är ja nog utan sambo!  FAAAAN!

Tack till

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
1 november 2008
Hupp, ta nu det lungt. Lägg detta med bilen på is ett tag, spar pengar. Och försök rädda kvar sambon, bjud henne på en romatisk middag med alla goa tillbehör.

Lev livet, det kan ta slut fort

4 663 Inlägg
1 november 2008
darkwizard skrev:
Hupp, ta nu det lungt. Lägg detta med bilen på is ett tag, spar pengar. Och försök rädda kvar sambon, bjud henne på en romatisk middag med alla goa tillbehör.

var på väg att säga sak big_smile   ta en sak i taget så ordnard det sig
mvh robin

Forummoderator
26 361 Inlägg
1 november 2008
Hold your horses. Ta det lugnt, greppa en Trocadero och ställ dig för att glutta på bilen ett tag. Motivationen kommer tillbaka, bara du ger den tid. Fruntimmret är dock en annan fråga som jag inte har ett svar på sad
Hoppas du fortsättter när du känner för det. Du har gorgs medlemmar bakom dig! smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

SKÅNING
1 215 Inlägg
1 november 2008
AirOne skrev:
Hold your horses. Ta det lugnt, greppa en Trocadero och ställ dig för att glutta på bilen ett tag. Motivationen kommer tillbaka, bara du ger den tid. Fruntimmret är dock en annan fråga som jag inte har ett svar på sad
Hoppas du fortsättter när du känner för det. Du har gorgs medlemmar bakom dig! smile

Håller med 100% på båda sakerna för fruntimmer kan inte jag heller, undrar om dom kan sig själva?

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

utbildad klant
2 197 Inlägg
1 november 2008
Håller med alla andra men va fan? midda det kostar massor. jag har bättre förlsag. Bryt knät, jo JAG vet det gör ont utav fan, men du jisses flickorna tycker synd om en å sen får du massor med pengar smile  två flugor i en smäll,

Mvh O.Frankeståhl

1 574 Inlägg
1 november 2008
Ge inte upp smile lägg all kraft på ett få en riktig slepper å dra alla som tror att dom e nå lol

Slav
1 454 Inlägg
2 november 2008
Trådstartare
Fan de värmer när ni skriver smile bara de gör att ja får lite motivation! Jag ska försöka rädda både bilen och tanten.

Tack till

Slav
1 454 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
Idag bär de av till skolan igen, eventuellt kanske man kan få nån till att bogsera skiten dit sen så ja kan hålla på varje dag..

Tack till

The one and only
1 091 Inlägg
3 november 2008
Henka_ skrev:
Idag bär de av till skolan igen, eventuellt kanske man kan få nån till att bogsera skiten dit sen så ja kan hålla på varje dag..

Bra att du kämpar på trots motgångar smile Kommer nog bli riktigt nice när den blir klar... Men behåll sleeper utseendet bara wink

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

Slav
1 454 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
jo det ska ja behålla smile annars kommer de ju inte gå att besiktiga tongue haha

Tack till

Slav
1 454 Inlägg
4 november 2008
Trådstartare
den ja visade nu senast är nog inge vidare bra att köpa då de e en Sug turbo. om du inte har nån STOOOR rak 6:a som ska matas med förgasare. sen tror ja inte den e till salu sad

Tack till

1 574 Inlägg
4 november 2008
Henka_ skrev:
den ja visade nu senast är nog inge vidare bra att köpa då de e en Sug turbo. om du inte har nån STOOOR rak 6:a som ska matas med förgasare. sen tror ja inte den e till salu sad

ajdå, jag är ute efter en stor turbo som ska in i min volvo 142 deluxe - 72 med b230 smile
Senast redigerat av VovlokaXxen (10 november 2008)

Slav
1 454 Inlägg
4 november 2008
Trådstartare
då är det ingen bra turbo för ändamålet hmm

Tack till

1 574 Inlägg
5 november 2008
Henka_ skrev:
då är det ingen bra turbo för ändamålet hmm

De va synd de hmm men ja hittar säkert nån stor en big_smile

Sök