Nu kommer en update!
Det som är på g just nu är kupévärmare, luftfilter, handtagsbelysning, dimljus, solfilm samt centrallås. Mycket att göra med andra ord, men så lite tid
En lite närmare förklaring då, Jag har köpt ett kontaktdon till kupévärmaren och jag har kabel hemma, så det är bara installation kvar på den. Luftfiltret fick jag tag i idag (köpte från "Omega_Ludde" så stort tack till honom för det). Så det skall installeras så snabbt som möjligt. Jag har inte vart ut och kollat än om jag behöver bygga någon adapter eller inte. Troligen så åker jag ju på det eftersom att den måste sitta fast i något. Och jag tänker inte hänga fast den i spikband som vissa andra...

Solfilmen är det nog ganska lång tid kvar innan jag fixar eftersom jag inte har något garage och jag har hört att det kan vara ganska svårt och tidskrävande att få till. Men ett stort tack till farbror Göte för solfilmen!
Dimljusen ska jag se till att fixa innan veckan är slut. Det som är kvar på dem är installation. Det jag har gjort med dem är att jag har satt i vita dioder så att jag nu i princip har parkeringsljus även i dimljusen.
Ang handtagsbelysningen så är det fortfarande enbart passagerardörren fram som funkar. På grund av tids-/garagebrist så har detta skjutits upp. Men jag hoppas som vanligt att det ska bli av snart. Centrallåset har jag lite problem med. Tror att det kan hänga ihop med hur jag kopplade handtagsbelysningen, så det ska ses över. Problemet löser sig säkerligen med hjälp av en lite kondensator eller så får man undersöka mera.
Så kommer det lite bilder också:
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/97752/large/513110_hkhmzs.jpg]()
En "liten" rulle solfilm
Tack till Göte
Luftfiltret, Tack till Omega_ludde