2409
Sök

Eftersnack: Birstaträffen 18/10

Mycke vill ha mer...
611 Inlägg
21 oktober 2008
Va det inte nån där på senaste träffen som sladdade in i nåt?? Tyckte det ryktades om nåt sånt, nån 740??

//Per-Arne

101 Inlägg
21 oktober 2008
Volvo_Perka skrev:
Va det inte nån där på senaste träffen som sladdade in i nåt?? Tyckte det ryktades om nåt sånt, nån 740??

Förra träffen? Inte den senaste hoppas jag? För då träffade jag en trottoarkant tongue sabbade min först fälg någonsin pga mitt lekande... Man vill ju inte ha massa rykten om sig att man är kass tongue

Men ingen verkade märka att jag dunka in i en kant vid rondellen precis vid Biltema...?

Jag for hem direkt efter det och jag sa det bara åt polarna som stod typ 100 m bort och dom märkte det inte ens så... Om en massa rykten börjat gått efter det så... Jaja tongue
Senast redigerat av Herman666 (21 oktober 2008)

Varvstopp?

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
21 oktober 2008
Jag har för mig att nån sa att nån hade åkt in i rondellen, när jag stod uppe på parkeringshuset smile
Man har ju ganska bra vy där uppefrån så tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
21 oktober 2008
jag var ganska nära en stolpe eller vafan det var har jag för mig bara för att bilfan vägrade kränga upp på ställ när jag ville tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

101 Inlägg
21 oktober 2008
Bruden skrev:
Jag har för mig att nån sa att nån hade åkt in i rondellen, när jag stod uppe på parkeringshuset smile

Det kan ha varit jag... Understyrning..sen fick jag upp den på ställ lite VÄL mycket så höger bakhjul tog i... Men men först misstaget jag gjort när jag lekt med bilen så tongue

Här kan ni ju kolla tongue

www.garaget.org/herman666/blog
Senast redigerat av Herman666 (21 oktober 2008)

Varvstopp?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
21 oktober 2008
Herman666 skrev:
Bruden skrev:

Det kan ha varit jag... Understyrning..sen fick jag upp den på ställ lite VÄL mycket så höger bakhjul tog i... Men men först misstaget jag gjort när jag lekt med bilen så tongue

fyfan va pinsamt för dig alltså yikes

haha skämt och sido big_smile tror jag såg dig leka en sväng där också smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

512 Inlägg
21 oktober 2008
jag stod nere på parkeringen å såg dig i rondellen när du small i ( b-qvist stod brevid mig å sa kolla nu tar han snart kanten å 1/4 varv senare small det ,han såg nog när du gjorde missen som ledde till kanten ) men alla kan göra missar smile nästa gång går det nog bättre för nu vet du ju hur du inte skulle lägga ut just där i just den farten med just det rattutslaget smile

101 Inlägg
21 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
Herman666 skrev:
Bruden skrev:

Jo det var ju liiiiite pinsamt. tongue Men men man lär sig av sina missta...nä det gör man inte jag måste fortsätta sladda tongue

Det var inte min dag helt enkelt. Jag som knappt slagit runt med bilen slog runt 2 ggr och så blev det ju den lilla incidenten i rondellen. Vette fan vad det var... Prestationsångest kanske? tongue I den hönsgård det var så... Jag blir liksom lite nervös då bilar med folk jag inte känner kommer upp jämsides på tvären som att det är nån jävla drift tävling. Oroväckande faktiskt. Plus att dom fuska ju. Dom hade diff. Det har inte jag... sad

Varvstopp?

Mr White
1 072 Inlägg
21 oktober 2008
Tur man inte var in big_smile Åkte bara förbi. 245an var mer brun å skitig ä svart smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
21 oktober 2008
Herman666 skrev:
_Glenne_ skrev:
Herman666 skrev:

Jo det var ju liiiiite pinsamt. tongue Men men man lär sig av sina missta...nä det gör man inte jag måste fortsätta sladda tongue

Det var inte min dag helt enkelt. Jag som knappt slagit runt med bilen slog runt 2 ggr och så blev det ju den lilla incidenten i rondellen. Vette fan vad det var... Prestationsångest kanske? tongue I den hönsgård det var så... Jag blir liksom lite nervös då bilar med folk jag inte känner kommer upp jämsides på tvären som att det är nån jävla drift tävling. Oroväckande faktiskt. Plus att dom fuska ju. Dom hade diff. Det har inte jag... sad

hehe jao, nog fan var det som en jävla hönsgård där, vart skit nervös att man skulle krocka jag för alla körde äverallt och hursomhellst yikes

hehe jao, jag håller med, dom med diff fuskade big_smile

101 Inlägg
21 oktober 2008
LilleSKUTT skrev:
jag stod nere på parkeringen å såg dig i rondellen när du small i ( b-qvist stod brevid mig å sa kolla nu tar han snart kanten å 1/4 varv senare small det ,han såg nog när du gjorde missen som ledde till kanten ) men alla kan göra missar smile nästa gång går det nog bättre för nu vet du ju hur du inte skulle lägga ut just där i just den farten med just det rattutslaget smile

Jo det slog mig när jag började ställa att: " Satan!"
Sa åt flickvännen med: "Nu smäller det... PANG!"

Fan va förbannad jag blev på mig själv. Mest det att jag tabbade mig så grovt som tog. Skiter faktiskt i om någon såg det. Jag menar till och med den bäste gör misstag så... Nästa träff så kommer jag förberedd på lek. Det var jag inte nu. Inga däck med mig. Ingen domkraft. Ingenting. Framförallt fel skor tongue hade ju fan arbetskorna med stålhätta = noll känsla tongue

Varvstopp?

512 Inlägg
21 oktober 2008
Herman666 skrev:
Fan va förbannad jag blev på mig själv. Mest det att jag tabbade mig så grovt som tog. Skiter faktiskt i om någon såg det. Jag menar till och med den bäste gör misstag så... Nästa träff så kommer jag förberedd på lek. Det var jag inte nu. Inga däck med mig. Ingen domkraft. Ingenting. Framförallt fel skor tongue hade ju fan arbetskorna med stålhätta = noll känsla tongue

japp även den bästa kan göra fel ... jo nästa gång får du leka mer smile  hade du stannat hade säkert nån av dom anda volvosarna haft ett däck att låna elelr köpa eller få skulle jag tro ....

101 Inlägg
21 oktober 2008
HeHe köpa ja... det är ju så att som studerande så har man inte mycket pengar tongue speciellt när CSN jävlas så man fått vänta på pengar i 2 månader. Men nu på Torsdag så kommer det säga "Kling-Kling" på kontot för att dom fått fingrarna ur arslet tongue ska till Sundsvall en sväng på fredag smile investera i lite prylar smile

Det var en polare som åkte som betalade soppa pga att annars hade jag suttit hemma å haft svintråkigt hela kvällen. Nu hade jag ju kul tills fälgen gav vika för en liten kant tongue

"JAG LOVAR OCH SVÄR PÅ MIN KROKIGA FÄLG ATT NÄSTA GÅNG SÅ LEKER JAG TILLS JAG SPRÄNGER ETT DÄCK."

big_smile

Varvstopp?

MR
295 Inlägg
21 oktober 2008
du kan ju skatta dig lycklig iaf att det inte var en alu fälg av finare kvallisort...  smile

101 Inlägg
21 oktober 2008
henkz skrev:
du kan ju skatta dig lycklig iaf att det inte var en alu fälg av finare kvallisort...  smile

Jamen fan! Då hade jag ju gjort någon Evil Knievel grej å hoppat från P-Huset mede Volvofan tongue

Varvstopp?

514 Inlägg
21 oktober 2008
Grishnac skrev:
Jag tycker det är lite fegt att köra med stativ wink

Hehe jo! Är dock inte lätt att handhålla när man har slutartid på en 2-3sek.. Även fast man har skakreducering cool

old volkswagens never die they just get lower

35 Inlägg
22 oktober 2008
S-Larsson skrev:
Grishnac skrev:
Jag tycker det är lite fegt att köra med stativ wink

Hehe jo! Är dock inte lätt att handhålla när man har slutartid på en 2-3sek.. Även fast man har skakreducering cool

Det är därför man köper stooora trevliga objektiv med hög ljuskänslighet wink 

Men det blir ju dyrt förstås....

672 Inlägg
22 oktober 2008
Så nu har ni blivit tvkändisar me... hoppas de inte bli allt för dyrt för skadegörelsen "ni" gjort.
Regnr på film å bild kanske inte är så klokt såhär efteråt wink
Senast redigerat av smiler (22 oktober 2008)

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
22 oktober 2008
http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=673 … ment=2.757

vet inte vad jag ska säga, förutom att jag har tagit bort alla mina videoklipp...

Mr White
1 072 Inlägg
22 oktober 2008
Trevligt me dom som va me i filmen*NOT*Tycker de här går till överdrift. Om de är nått ställe vi borde få vara på så är de väll där. De är ju inte som om de störde nåra närboende.

Sök