Ah som sagt sjukt många som hjälpte till vissa kände man knappt kändes de som hehe.. så jätte tack alla !
Stångberg: lillebror va hemma o slöa sig så blev väl inge direkt från våran sida.. ska bli ändring på de till nästa gång så den där hd kameran får arbeta lite
Va då jag åkte ut dock tyvärr hehe.. lite klass skillnad tyvärr.. men nu e man som sagt sporrad att få bilen mappad till max.. o köpa rediga slicks till nästa gång.. Bara pengarna som e tokslut så vi får se om de blir av men vi hoppas på de bästa.. försöka ragga lite spons
Ah fan de va riktigt kul.. 195 puppor.. o vinner.. okej nu hade vi lite tur dock att killen jag mötte i finalen tjuva.. men ändå.. tur måste man ju ha ibland..
presentkort hos meca infanns sig i ett kuvert samt pokal o lite cash..
Ah fan de va riktigt kul.. 195 puppor.. o vinner.. okej nu hade vi lite tur dock att killen jag mötte i finalen tjuva.. men ändå.. tur måste man ju ha ibland..
presentkort hos meca infanns sig i ett kuvert samt pokal o lite cash..
Nu sitter camberjusteringskittet på bilen.. blev grönjävligt bra.. ska bli kul o åka ut o testa imorrn o se hur många cm i bredd man har på burn spåren nu om de nu ens släpper överhuvudtaget
Verkar som allt löser sig för mig.. letar fortf febrilt efter 26-8,5-15 slicks. Känner nån sig vid att dom vill bli av me sina så va inte rädd att höra av er till mig e PANIK med stora bokstäver.
Sista slutmappningen kommer nog oxå hinna bli av här närmaste veckan om PPF har tid att ta emot mig