2752
Sök

Skillnaden på dessa 2 steg för kostnaden ?

6 851 Inlägg
19 oktober 2008
#21
frimarks skrev:
TT-Avant skrev:
frimarks skrev:
Till trådskaparn , jag har hållt på några år med biljud nu , köp AUDISON steget för ditt eget bästa
jag försöker bara att folk ska bli nöjda , inget annat
Haha...ja jag och evilaudio har inte hållit på några år, vi är båda totala nybörjare på ljud.
Det jag fått höra om SRx stegen har varit väldigt blandade. Fått höra att de ska låta bra och dåligt.
Dock så har min förra team kompis haft dem monterade i sin bil och enligt han så lät det INTE bra.
Så har du inte lyssnat på det själv så....roll
sa han att ett MDS steg under 2 tusen hade låti bättre än SRx?
vilka högtalare hade han?
Nej det sa han inte att MDS lät bättre, men SRx är en besvikelse.
Det är denna bilen som förra året kom 4a i SM http://www.garaget.org/?car=57237 med saker för ca hälften av resterande i klassen hade.
Så det har nog inte bara med högtalarna att göra..


Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
19 oktober 2008
#22
Slemhelge skrev:
Jag ska inte bygga nå seriösare i framtiden... Går inte med Socialbidrag.. tongue måste använda pengar jag har över efter räkningarna till slutsteget... resten av delarna har jag liggande.. då mitt tidigare (asgammalt) steg gick upp i rök tongue

Går på MDS-steget.. för det är snyggare :> Tackar TT-Avant.. och du frimarks.. gå inte runt och försök tvinga på folk det DU tycker är bra.. jag struntar i om du hållt på med ljud hela livet.. jag ska endast köra 2st 6x9 och en GAMMAL 10" Bas... jag märker ingen skillnad på audison eller MDS antagligen.. tongue
hahaha big_smile fan garaget är kul i bland:)


Avstängd
116 Inlägg
19 oktober 2008
#23
Slemhelge skrev:
Jag ska inte bygga nå seriösare i framtiden... Går inte med Socialbidrag.. tongue måste använda pengar jag har över efter räkningarna till slutsteget... resten av delarna har jag liggande.. då mitt tidigare (asgammalt) steg gick upp i rök tongue

Går på MDS-steget.. för det är snyggare :> Tackar TT-Avant.. och du frimarks.. gå inte runt och försök tvinga på folk det DU tycker är bra.. jag struntar i om du hållt på med ljud hela livet.. jag ska endast köra 2st 6x9 och en GAMMAL 10" Bas... jag märker ingen skillnad på audison eller MDS antagligen.. tongue
PS MDS steg är vanliga att gå upp i rök så köp till drulle försäkringen, dom erbjudet sånt

Borta Bra Men Helt Väck Bäst

Försöker lära sig
156 Inlägg
19 oktober 2008
#24
frimarks skrev:
Slemhelge skrev:
Jag ska inte bygga nå seriösare i framtiden... Går inte med Socialbidrag.. tongue måste använda pengar jag har över efter räkningarna till slutsteget... resten av delarna har jag liggande.. då mitt tidigare (asgammalt) steg gick upp i rök tongue

Går på MDS-steget.. för det är snyggare :> Tackar TT-Avant.. och du frimarks.. gå inte runt och försök tvinga på folk det DU tycker är bra.. jag struntar i om du hållt på med ljud hela livet.. jag ska endast köra 2st 6x9 och en GAMMAL 10" Bas... jag märker ingen skillnad på audison eller MDS antagligen.. tongue
PS MDS steg är vanliga att gå upp i rök så köp till drulle försäkringen, dom erbjudet sånt
va du klagar på mds å gas i alla trådar. och vadå brinna upp ofta haft mycke mds lr?


Designer.
1 260 Inlägg
20 oktober 2008
#25
frimarks skrev:
Slemhelge skrev:
Jag ska inte bygga nå seriösare i framtiden... Går inte med Socialbidrag.. tongue måste använda pengar jag har över efter räkningarna till slutsteget... resten av delarna har jag liggande.. då mitt tidigare (asgammalt) steg gick upp i rök tongue

Går på MDS-steget.. för det är snyggare :> Tackar TT-Avant.. och du frimarks.. gå inte runt och försök tvinga på folk det DU tycker är bra.. jag struntar i om du hållt på med ljud hela livet.. jag ska endast köra 2st 6x9 och en GAMMAL 10" Bas... jag märker ingen skillnad på audison eller MDS antagligen.. tongue
PS MDS steg är vanliga att gå upp i rök så köp till drulle försäkringen, dom erbjudet sånt
Haft två MDS steg, Monoblock 850 och ett GP800, inget av dom har brunnit, och då har båda blivit ganska plågade. 850 steget drev två MDS fanatic edition (mds gamla fyrkantsbasar) funkade bra för ett steg för 900kr som jag köpte det för! En polare har sakerna nu och det lever än. efter snart 1 års spelande kanske.
(inget av stegen köpta för ord. pris för då hade jag köpt nått annat.)

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot


Sök