jag har inte gjort så mycket senaste tiden, väntar på en släpande lön och mina Centrumbulltshubbar som snart ska iväg på fräsning efter många om och men. Rutorna är urplockade och de står i stortsett en tom 850 kaross i garaget. de blir ny bur i vinter samt chassie och motor för att kunna hänga med eliten på banträffarna i sommar, siktar på ca 500hk med härligt register.
Fan vad gött mos, så du kör på mitt förslag? . blir kul som fan!
eftersom de handla om att hänga i toppen så räcker ju 320 hk ingenstans, även om de är sug eller turbo.
tror de blir topplagringar, de är lättast att justera då. känner en kille i halmstad som har en äkta 855BTCC ståendes i sitt garage, ska ner till han nästa necka och ev köpa lite riktiga saker til hjulupphägningen, han har somsagt en del reservdelar som har blivigt över. de kommer förhoppningsvis göra att däcket hoppat in 1 eller 2 cm
hade jag velat så hade jag köpt den förra gången den va på anonns
Så det är samma som är ute på vift igen då Är det den som din polare äger?
Han som jag känner har en 855 chassie nr 3. denna har vart till salu i norge ett bra tag nu. har även kört på vissa gatebil event och mellan stcc racet på våler i år. sedan finns de en 96:a i tyskland för 69000:- Euro. så de är bara att lyfta fram stora plånboken om man är sugen.