lite blanda saker. Fick mina gula koni idag som jag köpt av "FredrikH" här på forumet. blir nog kalas detta. Dock är jag lite sne på Johan på Xtremt.se 1 vecka sedan pumpen var beställd, har den dykt upp? Nej! vill ha mina grejjer nu ju...
Hej! Intresset har aldrig tidigare varit så stort att få visa upp sitt fordon. Vi tycker att ditt fordon är intressant men vi behöver ha aktuella foton på ditt fordon och få veta om den kommer bli helt klar till påsk. Detta för att vi ska kunna göra en rättvis bedömning av vilka fordon som vi slutligen kommer att bjuda in till 2009 års utställning. Sänd in så uppdaterade foton så fort som möjligt dock senast den 1 februari."
hehe ajjdå, stressigt värre nu? bra att du har hjälp av johan å dom andra, du hinner nog få iordning den tills den 1e bara hänga på allting på ett ungefär och ta en bild
Snacka med Dekaltrim! Dom brukar vara sjysta och med detta extrema projekt så tror jag inte det kommer att vara några problem och få spons hos någon! Keep up the good work så att vi får se den på Elmia
You haven't lived until you found something worth dying for!
Riktigt ballt. Man blir ju lite lagom sugen på att bygga sig en btcc-replika. Men jag får väll bygga en nissan primera isåfall. Men jag vill se bilen på elmia