Är nu ute efter en seriös förare som kan köra runt mig i stan efter mitt utspring från skolan när jag tar student, tänkte fråga har för vet att det finns mkt snygga och fräcka bilar här...
Frågar nu i tid for tiden går fort och måste ha besked tidigt.... vet ej datum ennu..
Klassen vet inte vad vi skall åka men jag vill själv åka en fräck stylad bil....
Betalar självklart en summa för jobbet samt bensin pengar..
Hör av er till mig så fort sa mölilgt på pm eller mail.
jag skulle kunna ställt upp om du hade bott nämre men på studenten vill man väl oftast ha en cabbe för att man ska synas tro jag Så am out
Finns många fina bilar här inne. Du kan ju annars kolla runt lite innom det området du bor (här inne) och se om du kan hitta någon bil du gillar och skicka ett pm till den personen? Ett litet tips från mig bara
Kanske är lite tidigt att söka en förare/bil nu.. svårt att boka upp sig så långt i förväg.. Synd att de e en bit upp annars hade ja gärna gjort det med buggyn.. Par rundor i stan plus hemkörning kostar runt 1000-1500:- (här asså med buggy)
Kanske är lite tidigt att söka en förare/bil nu.. svårt att boka upp sig så långt i förväg.. Synd att de e en bit upp annars hade ja gärna gjort det med buggyn.. Par rundor i stan plus hemkörning kostar runt 1000-1500:- (här asså med buggy)
nej jag tror inte det är ganska tidigt för jag måste ju veta om de blir lastbil eller en bil härifrån
nej jag tror inte det är ganska tidigt för jag måste ju veta om de blir lastbil eller en bil härifrån
fixade våran mässor igår så
tiden går fort och måste ju veta...
hahahh jaag kan ställa upp men jag har inget körkort ;D
jag tar också studenten nästa år ser framemot det som fan... dock tror jag att det blir lastbil för mig del..
Qvarnström erbjöd sig förut öppet att kunna köra runt studenter till ett viss pris/mil. självklart en student åt gången och det va inte billigt med tanke på bensinsort + förbrukning.
ja vet inte hur de är längre ner i landet, men här är de iaf tradition att åka lastbilsflak... och ja vill även minnas att stå och dricka skumpa på flaket var de roligaste av allt... så mitt tips är att skita i vanlig bil
- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!
en lastbil med redigt ljud samt lite skumpa så är studenten klar
Garanterat! Tyckte lite synd om dom som åkte typ ensamma i någon cab faktiskt. Visst, kan väll vara kul o glida runt i fetaste mercan i stan en eftermiddag, men ändå, studenten tar man ju med klassen.
Mitt råd till dig är att försöka fixa nå flak eller nått o åka på iaf, annars får ni väll hoppa upp på någon annans? Någon polare som går i en klass där dom har flak, så äre ju bara o hänga på det. Hade några utklassingar på vårat flak.