2464
Sök

angående träff sundsvall 25/10 eller ?

512 Inlägg
22 oktober 2008
Trådstartare
löningshelg = mycket pengar till böter och däck vad sägs om att träffas på lördagkväll och visa upp våra bilar för stan och för varandra ?   nåt bra förslag på plats ? ( inte 100% säker jag kan komma men bättre börja en ny tråd än skriva i den gamla ... ) sjävklart ska vi bara ställa upp bilarna och kolla på varandras bilar och prata strunt men sen vad var å en gör är upp till var å en ...
Senast redigerat av LilleSKUTT (22 oktober 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 oktober 2008
känns som att detta är för att trotsa polisen... såå...hmm...jag är utan tvekan på big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Tomten
1 065 Inlägg
512 Inlägg
22 oktober 2008
Trådstartare
Tomten skrev:
jag tror man inte får ha träffarna för ofta.

tror inte jag heller men träffar är alltid kul , men eftersom det kom upp på tal i eftersnacksforumet så gjorde jag denna tråd

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
22 oktober 2008
nån lär ju alltid komma kanske smile jag dyker nog upp om nå fler dyker upp, alltid kul att träffa vänner så smile
Men börjar bli dåligt med stora parkeringar hmm
Eon arena? Synd att de e grus bara, men där brukade ju träffarna vara förr har jag hört, dock va dom lika uppskattade då som nu...

Tungviktare
111 Inlägg
22 oktober 2008
Bruden skrev:
nån lär ju alltid komma kanske smile jag dyker nog upp om nå fler dyker upp, alltid kul att träffa vänner så smile
Men börjar bli dåligt med stora parkeringar hmm
Eon arena? Synd att de e grus bara, men där brukade ju träffarna vara förr har jag hört, dock va dom lika uppskattade då som nu...

Det är ju just det där med gruset hmm Och de små vägarna runt parkeringen är sjukt dåliga..  Det är svårt o hitta nåt ställe som passar perfekt tyvärr tongue

183 Inlägg
22 oktober 2008
Tomten skrev:
jag tror man inte får ha träffarna för ofta.

jag tänkte just samma tanke.. smile
äh, håll nån träff nästa månad iställe vid löningshelg..

MR
295 Inlägg
22 oktober 2008
Lidl parkeringen, nordic halls parkeringen, obs ???

finns ju massa bra parkeringar o vara på... enbart att enas om det..   finns säkert folk som vill ha träffar varje helg. viss kan vi fixa så att folk SES på helgerna men dom stora träffarna en gång i månaden eller så...

Höst och kallt
325 Inlägg
22 oktober 2008
Tjena kom o körde vid posten  i  kväll......  en polis låg bakom mig så slog dom på blå lyset jag stannade. varför tro du vi stoppade dig sa dom. ja för dimljuset sa jag  stämmer sa dom....  sedan lyste dom med lampan  o sa  alla dina  3 däck e blankslitna. ja  hua  sa  ja  skall  köpa  nya  nästa  sommar...  sedan  fick  ja blåsa dom kollade körkortet,,, sedan  sa  dom   du  slipper  böter den här  gången  då**   finns  snälla   poliser  i  bland

183 Inlägg
22 oktober 2008
tompa_audi skrev:
Tjena kom o körde vid posten  i  kväll......  en polis låg bakom mig så slog dom på blå lyset jag stannade. varför tro du vi stoppade dig sa dom. ja för dimljuset sa jag  stämmer sa dom....  sedan lyste dom med lampan  o sa  alla dina  3 däck e blankslitna. ja  hua  sa  ja  skall  köpa  nya  nästa  sommar...  sedan  fick  ja blåsa dom kollade körkortet,,, sedan  sa  dom   du  slipper  böter den här  gången  då**   finns  snälla   poliser  i  bland

aa, ja en polis med sunt förnuft förstår ju att du snart kommer lägga på vinterdäcken också så.. samt att han nog ser att pengarna från "böterna" nog hellre går till däck för din del. smile

blev haffad av polisen i birsta i våras med mercan .. å blanka bakdäck, å jag sa ju att jag beställt däck från dackonline.se men inte fått däcken än, å han visste att det kunde strula me däck därifrån då han själv fått vänta lite för länge då han beställt däck.. så jag slapp böter men fick ombes. istället, de kan jag leva med smile

men men, mera träffar.
kul å se nå annat än skogen!

7 Inlägg
22 oktober 2008
träff på träff på träff . vänta till sommaren istället och träffas varje onsdag på onsdags bus så alla verkliken får visa vad bilarna går för. vem som hellst kan ju stå och snurra i en ring . mycket roligare och försöka slå sitt person bästa på en bana.
och dessutom är det lagligt och man kan köpa sig en korv och titta på olika uppvisningar

hur fränt vore det inte att åka upp 30-40 bilar i karavan?
rätta mig om jag har fel

MR
295 Inlägg
22 oktober 2008
Personligen tycker jag träffarna ska läggas på helg då jag personligen jobbar väldigt mycket till 20 på kvällen och ej hinner fara på onsdagsbus varenda gång...

512 Inlägg
22 oktober 2008
Trådstartare
sellkan skrev:
träff på träff på träff . vänta till sommaren istället och träffas varje onsdag på onsdags bus så alla verkliken får visa vad bilarna går för. vem som hellst kan ju stå och snurra i en ring . mycket roligare och försöka slå sitt person bästa på en bana.
och dessutom är det lagligt och man kan köpa sig en korv och titta på olika uppvisningar

hur fränt vore det inte att åka upp 30-40 bilar i karavan?
rätta mig om jag har fel

har åkt dit varje onsdag för nån sommar sen men är lite väl långt åka för en kväll för mig iaf bir ganka dyrt för lite körning mm..  skulle vart lördagsbus i stället från 12-24=)

Bildelsskruvare
255 Inlägg
22 oktober 2008
Lite folk läre väl säkert kanske dyka opp, men kanske en liten "paus" ändå vore passande. Blire för ofta så tro ja att de komma te å droppa av folk allt eftersom... Tyvärr...

My life, My mess

7 Inlägg
22 oktober 2008
henkz skrev:
Personligen tycker jag träffarna ska läggas på helg då jag personligen jobbar väldigt mycket till 20 på kvällen och ej hinner fara på onsdagsbus varenda gång...

Ja helt klart tycker jag med att det borde vara på en helg . men jag tycker fortfarande att det är dags att tagga ner på träffarna för annars kommer polisen snart ha jävligt stor koll på tillställningarna.
och just det där med att köra bort stuprör och försöka stjäla gråsuggor är ju fruktansvärt uppmärksammande för polisen .

512 Inlägg
22 oktober 2008
Trådstartare
sellkan skrev:
henkz skrev:

Ja helt klart tycker jag med att det borde vara på en helg . men jag tycker fortfarande att det är dags att tagga ner på träffarna för annars kommer polisen snart ha jävligt stor koll på tillställningarna.
och just det där med att köra bort stuprör och försöka stjäla gråsuggor är ju fruktansvärt uppmärksammande för polisen .

sant det   ... kanske en träff utan lek smile ( omöjligt skulle jag tro )

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
22 oktober 2008
Tror själv inte obs parkeringen skulle funka så bra då det finns tusen hus bara tvärs över gatan hmm Så då kommer det verkligen komma klagomål...
Samt så e Nordic parkeringen i lika dåligt skick som eon så dom kvittar. Men om det nu ska vara en lek fri träff så varför inte på grus? Det kvittar väl... visst vill inte jag få min bil nerstänkt med grus, så då får alla så lov o parkera intill varandra o låta bli o leka!
Samt så tycker jag det känns lite tråkigt egentligen med att vara inne vid lidel/fraktaren, liksom, de e ju de vi gör varje helg i stort sett egentligen.

Samt så kanske jag håller med om att de e lite väl tätt inpå, kanske ska ta o låta den här träffen sjunka undan lite först smile Men händer de nått så e jag lätt på iaf smile

961 Inlägg
22 oktober 2008
håller koll på tråden ja o ser om de blir nå smile isåfall kan ja säkert lyckas skrapa me nån härifrån

Pure DieselPower

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 oktober 2008
en dum, fråga så här i fyllan.. nån som har mkt cash och klarar av böter?? isf funderar jag på om det är nån som vågar "twin-burna" med mig när polisen kommer?? big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

MR
295 Inlägg
23 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
en dum, fråga så här i fyllan.. nån som har mkt cash och klarar av böter?? isf funderar jag på om det är nån som vågar "twin-burna" med mig när polisen kommer?? big_smile

tror ingen är galen nog förutom du på o göra detta.. tongue

Sök