2728
Sök

angående träff sundsvall 25/10 eller ?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 oktober 2008
henkz skrev:
_Glenne_ skrev:
en dum, fråga så här i fyllan.. nån som har mkt cash och klarar av böter?? isf funderar jag på om det är nån som vågar "twin-burna" med mig när polisen kommer?? big_smile

tror ingen är galen nog förutom du på o göra detta.. tongue

hehe det där var nog en sån där dum idé man fick inatt på lill lördag, tror inte jag skulle våga heller tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bildelsskruvare
255 Inlägg
23 oktober 2008
Efter artiklar i dages tiding samt, tv på internet, så kanske de e lika bra å strunta i å ha lite längre paus i träffarna ??

My life, My mess

Tungviktare
111 Inlägg
23 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
henkz skrev:
_Glenne_ skrev:
en dum, fråga så här i fyllan.. nån som har mkt cash och klarar av böter?? isf funderar jag på om det är nån som vågar "twin-burna" med mig när polisen kommer?? big_smile

tror ingen är galen nog förutom du på o göra detta.. tongue

hehe det där var nog en sån där dum idé man fick inatt på lill lördag, tror inte jag skulle våga heller tongue

hahah big_smile

Bildelsskruvare
255 Inlägg
23 oktober 2008
Satt å läste på en annan tråd här (tv4 granskar...)
Kom på en fråga som inte har med denna tråd direkt att göra, men indirekt...
VEM ÄGER dessa p-platser som har blivit svart streckade? Äger IKEA de platser som finns utanför dom, COOP äger sina utanför dom, Jula & Maxi....... Ja, ni hajjar...
Anybody knows?

My life, My mess

101 Inlägg
23 oktober 2008
_Glenne_ skrev:

Betalar du så visst tongue studerar så jag lägger pengar på pendlingen tongue har dock 2 däck som skriker på att få eldas upp big_smile

Förresten... Vem fan gick ut i TV å surrade om vad vi höll på med?
Senast redigerat av Herman666 (23 oktober 2008)

Varvstopp?

Bildelsskruvare
255 Inlägg
23 oktober 2008

Den där SAAB- människan kanske, bara en vild gissning.

My life, My mess

101 Inlägg
23 oktober 2008
Bilgalningen skrev:

Ok dom vet vad vi gör. Polisen var där. Men... Man behöver inte gå ut i TV för att prata om det.
Storhetsvansinne eller LINSLUS? roll

Varvstopp?

7 Inlägg
23 oktober 2008
Bilgalningen skrev:

jag tror det var nån som åker audi som gjorde de . eller någon som åker v70 eftersom han satt vid ratten på en sån

101 Inlägg
23 oktober 2008
Okej jag har inte sett klippet...bara läst lite..tycker det är onödigt att gå ut så bara. Känns som att medias ögon öppnas mer bara.

Vi bilfrälsta ÄR och kommer ALLTID vara ett problem. Ingen mening att gå ut i TV och säga vad vi sysslar med. Tyvärr så kommer vi alltid vara "busar" i "normala" personers liv.

Varvstopp?

MR
295 Inlägg
23 oktober 2008
men jag förstår inte varför det ska vara sån uppståndelse just precis nu... dom som klagar var säkerligen likadana som vi är nu dock med klenare motorer....

2 911 Inlägg
24 oktober 2008
Nån undrade om vem som äger vad...

Norrtornet AB / KF fastigheter äger marken utanför Maxi (Ljusta Projektutveckling är med på ett hörn också)
Norrvidden fastigheter äger mark lite här och där i själva birsta.
Morley äger vissa delar (Bauhaus/mediamarkt/elgiganten, tot. 16.000 kvadratmeter)
Norrlandspojkarna äger marken vid cupolen och willys.

Sen finns iofs Birsta Fastigheter också, men det ägs av Brinova och det ägs i sin tur av Peab, som byggt rätt mycket därute.
Brinova är också delägare i östra birsta (maxi, jula m.m.)

Butikerna i sig arrenderar marken, men i grund och botten ägs de av andra.
Ev. fix av parkeringar är det den som arrenderar marken som får stå för (förutom ombyggnationer)

Nästan ingen butik i birsta äger marken dom står på.

7 Inlägg
24 oktober 2008
nä alla människor och djur . jag tycker att det är höst och grogg som gäller nu .

85 Inlägg
24 oktober 2008
sellkan skrev:
nä alla människor och djur . jag tycker att det är höst och grogg som gäller nu .

Håller med dej till 100% big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
24 oktober 2008
träff eller inte träff på lördag, jag kommer inte komma in till stan i vilket fall som hellst för det är pub-afton på bystugan här i byn och det kan man ju inte missa big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Micke "Mus" Burman
44 Inlägg
24 oktober 2008
sellkan skrev:
Bilgalningen skrev:

jag tror det var nån som åker audi som gjorde de . eller någon som åker v70 eftersom han satt vid ratten på en sån

Va de inte en V50? ... tror dock att det är TV4bilarna, dom har svarta V50 här i stan, lite väl att sitta i sin egen bil om man inte ska kännas igen smile...

_Glenne_ vafan ligger böterna på? smile ... brukar inte va så farligt... kan ställa mig breve dig och röka loss ett par mm däck smile

"Hellre avåkt än frånåkt." | Camaro Z28 -99a / Cheva Avalanche K1500 / Yamaha Bulldog -04a

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
25 oktober 2008
Mus skrev:
sellkan skrev:
Bilgalningen skrev:

Va de inte en V50? ... tror dock att det är TV4bilarna, dom har svarta V50 här i stan, lite väl att sitta i sin egen bil om man inte ska kännas igen smile...

_Glenne_ vafan ligger böterna på? smile ... brukar inte va så farligt... kan ställa mig breve dig och röka loss ett par mm däck smile

är det inte 1200kr för varje påbörjade meter?? men trotsar man polisen och gör så så lär dom väll få det till vårdslöshet i trafiken så snor dom körkortet av en eller nått och det vore tragiskt när man har UNDER en månad kvar på prövotiden tongue  sen så ska jag som sagt festa till det lite imorgon istället samt att jag har absolut inge däck kvar efter ikväll/natt på stan tongue

men jag hoppas ni får trevligt imorgon om det nu blir nånting smile
Senast redigerat av _Glenne_ (25 oktober 2008)

961 Inlägg
25 oktober 2008
hur blir de ikväll nu då?
skicka ett mess eller va fasen som helst så ja vet hur de blir tongue jag är på ja iaf smile

076 81 22 603

Pure DieselPower

3 390 Inlägg
25 oktober 2008
Låser här då träffen, om det nu var någon, har varit.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök