Swedenrockers skrev:
Sist jag satte en eftermarknads i en 9-5 så använde jag lite prylar för att få ner nivån till steget. Det gick ju inte att använda grejerna annars.
Har du inte störningar nu?
TBOC_Razor skrev:
Han har med stor sannolikhet generatorvin (han skrev i PM om något slags ljud i högtalarna) och det verkar logiskt då jag med har det med stereons ström tagen från ISOn.
Få ner nivån ??
Jag har kopplat stereon till bilens ISO med min fina hemmasnickrade "JVC-till-ISO kabel" (USA stereo = ingen X -> ISO). Jag har alltså bara använt det som fanns i bilen och jo, jag har generatorvin (som jag skrev) men det hörs bara om man drar ner volymen på stereon riktigt mycket. Vid normal "lyssningsvolym" så hörs inget vinande inte.
EDIT: Sandzoo: Jag *tror* inte att ditt steg sitter där utan på "dörrsidan". Enligt WIS sitter steget i din bil monterat i kaross-sidan precis under där jag sa att G42 var.
Senast redigerat av TBOC_Razor (28 oktober 2008)
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P